Išklausęs pilotų nuomonę ir viską išanalizavęs, C. Whitingas padarė savo išvadas ir FIA pakoregavo F-1 lenktynių taisykles, nustatydami, kad panašūs veiksmai būtų neteisėti ir nesaugūs.

FIA paskelbė dokumentą, kuriame yra aiškiai pasakyta, kas yra leistina, o kas – ne.

„Sportinio reglamento 27.5 punktas sako: „...negalima pilotuoti mašinos tokiu būdu, kuris būtų pavojingas kitiems pilotams“. Be to, 28.5 punkte sakoma, kad bet kokie manevrai yra draudžiami „kurie sukelia trukdžius kitiems lenktynininkams, pavyzdžiui, nenormaliai keičiant važiavimo kryptį stabdant“.

Turint tai galvoje, o taip pat įvertinant tas manevrų išimtis, kurios yra nurodytos Sportinio reglamento 27.6 punkte, dėl kurių kitams pilotui tektų imtis manevrų išvengiant susidūrimo, bus laikoma nenormaliu veiksmu, vadinasi, potencialiai pavojingu. Apie visus panašius manevrus būtinai bus pranešta teisėjams“. Vadinasi, nuo šiol krypties keitimas stabdymo zonoje bus traktuojamas kaip nelegalus veiksmas.

Tai pat FIA patikslino taisykles, kurių privalės laikytis pilotai, kuris atsileka ratu ir daugiau ir kai reikia į priekį praleisti greitesnius bolidus. Dabar atsiliekantieji iš anksto, prieš 3 sek. bus įspėjami, kad artinasi greitesnė mašina ir ją prioriteto tvarka yra būtina praleisti į priekį.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.