Tarptautinė automobilių federacija (FIA) dar neprasidėjus šių metų F-1 sezonui gali pakoreguoti kvalifikacijos taisykles. Federacija nusprendė surengti susitikimą su F-1 komandų vadovais vasario 21 dieną Bahreine. Būtent tada ketinama aptarti galimus pakeitimus ir galbūt kitokį kvalifikacijos formatą.
Abu Dabio lenktynių kvalifikacija
© AP/Scanpix

FIA imtis veiksmų paskatino kalbos, kad šiemet, siekdami taupyti padangas lenktynėms, pilotai paskutinėje kvalifikacijos dalyje gali nuspręsti neišvažiuoti į trasą. Kad taip nenutiktų, Strategijos grupė prašo komandų ir FIA aptarti idėjas, kurios paskatintų sportininkus kovoti dėl pozicijų paskutinėje kvalifikacijos dalyje.

Pagal dabar galiojančias taisykles į pirmąjį dešimtuką patekę lenktynininkai privalo lenktynėse startuoti su tomis padangomis, su kuriomis užfiksavo geriausią rezultatą paskutinėje važiavimų dalyje.

Jau pernai buvo tokių situacijų, kai sportininkai nusprendė nesivarginti išvažiuoti į trasą. Taip pilotai sutaupydavo padangų komplektą. Planuojamo susitikimo metu ketinama aptarti idėjas, kurios neleistų lenktynininkams paskutinėje kvalifikacijos dalyje prasėdėti garaže.

Britų „Autosport“ skelbia, jog vienas iš siūlomų variantų yra leisti pirmam dešimtukui pilotų lenktynes pradėti su tomis padangomis, su kuriomis jie užfiksavo geriausią rezultatą antroje važiavimų dalyje.
Kita idėja – paskutinėje kvalifikacijos dalyje sportininkams duoti papildomą padangų komplektą, kuris po važiavimų būtų gražinamas FIA.

„Pirelli“ praeityje buvo užsiminusi, jog galėtų sukurti ir tiekti būtent kvalifikacijai skirtas padangas. Viskas, ko reikia, anot italų kompanijos, tai komandų sutikimo.

Susitikimo metu ketinama aptarti ir paskutinės kvalifikacijos dalies trukmę. Siekiama padaryti taip, kad greičiausiųjų dešimtukas turėtų galimybę įveikti bent po du įskaitinius ratus.

Jei susitikimo metu bus priimtas sprendimas keisti kvalifikacijos taisykles ar jos formatą, tokiu atveju reikės visų F-1 komandų sutikimo. Tik tada galutiniam patvirtinimui siūlomi pokyčiai bus pateikti Pasaulio autosporto tarybai. Pastarajai patvirtinus pateiktas idėjas, pakeitimai įsigaliotų dar prieš šių metų F-1 sezono pradžią.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (47)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (40)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Naktinis reidas Vilniuje: nepilnametis prie vairo ir nuo dėmesio į krūmus sprukęs doras jaunuolis (2)

Naktinis reidas Vilniuje prasidėjo iškart pričiuptais dviem vairuotojo pažymėjimų...

Po lietaus dalis sostinės gyventojų liko be elektros (36)

Į DELFI redakciją šeštadienio vakarą kreipėsi vilnietis, kurio teigimu, pusė sostinės...

Pridarytas klaidas išvardijęs D. Adomaitis pasiūlė priprasti prie tokio L. Lekavičiaus žibėjimo specialiai Krepšinis.lt iš Rygos (98)

Lietuvos krepšininkai galėjo savo kailiu patirti, kokį potencialą turi ši „auksine karta“...

Nematomi žvalgybininkų karai, pinigai ir naujas ginklas – moterys (98)

Mečys Laurinkus – pirmasis Nepriklausomos Lietuvos žvalgybos vadas. Koks šio profesionalo...

Latvijos talentų nesulaikiusi Lietuvos rinktinė kapituliavo Rygoje (1137)

Kontrolinėse rungtynėse Rygoje Europos čempionatui besirengianti Lietuvos rinktinė pralaimėjo...

Kaip iš siaubo filmo: Baltimorės monstras pardavinėjo aukų kūnus užkandinėje (56)

Neseniai mirė žudikas maniakas Josephas Roy’us Metheny’is, dažnai vadinamas Baltimorės...

Profesinė liga baigėsi kankinimo prietaisą primenančiame vežimėlyje (89)

Lazdomis varomas invalido vežimėlis . Kai kam jis panašus į kankinimo prietaisą, bet vos...

Atrodo paprasta, bet efektyvu: kaip miestai gelbėjasi nuo nepakeliamos kaitros (5)

Didmiesčiai visame pasaulyje ieško būdų, kaip išgyventi vasarą ir išsaugoti gyvybes. Kovoje su...