Žinoma, svarbiausia tema bus kaip sporte sumažinti stipriai išaugusias išlaidas.

Dar pernai FIA nusprendė, kad nuo 2015 m. F-1 bus įvestos biudžetų lubos. Tačiau iki šiol nėra aišku kaip visa tai bus įgyvendinta ir kontroliuojama.

FIA nori, kad sprendimai kaip sumažinti išlaidas sporte tenkintų tiek didžiąsias, tiek mažąsias čempionato ekipas. Tačiau tai pasiekti bus itin sunku, galbūt net neįmanoma.

Ferrari“ komandos vadovas Stefano Domenicali mano, kad didelėms ir mažoms ekipoms turėtų galioti skirtingi apribojimai, neleidžiantys stipriai išlaidauti.

„Dabar kalbame apie kažką, kas labiausiai palies didžiąsias ekipas, o ne mažas komandas, kurios yra pasiruošusios numirti. Turime pateikti skirtingų idėjų“, – kalbėjo „Ferrari“ ekipos vadovas S. Domenicali.

Kodėl mes nesvarstome tokios minties kai komanda, uždirbanti tam tikrą sumą pinigų, gali, atitinkamai, išleisti tam tikrą sumą pinigų? Tokiu atveju galėtume išlaikyti balansą tarp pelno ir išlaidų“.

Lotus“ vadovo Erico Boullier teigimu, FIA bei F-1 atstovai, svarstydami kaip sumažinti išlaidas sporte, turėtų pagalvoti ir apie kitus dalykus.
„Esame dar toli iki to momento, kai galėsime ką nors pasirašyti“, – sakė E. Boullier.

„Derėtų suprasti tai, jog turime tris ar keturias komandas, kurios gali per metus išleisti dvigubai daugiau nei yra vidutinis kitų ekipų biudžetas. Jų išleidžiamų pinigų kiekyje problemos aš neįžvelgiu. Kadangi, kuo jos daugiau iš leidžia, tuo geriau yra pačiai F-1. Na, bent jau tam tikrais atvejais“.

„Turime pagalvoti apie konkurencijos lygį, kuris leistų didesniam skaičiui komandų kovoti dėl vietos ant apdovanojimų pakylos. Tai, jog turime pastoviai tą patį nugalėtoją, kaip jau buvo pastaruosius keletą metų, nėra gerai F-1“.

„Turime pasirūpinti daugelio komandų stabilumu ir užtikrinti, kad daugelis jų turėtų galimybę kovoti dėl čempionų titulų. Taip lenktynės taptų daug įdomesnės“.