Ferrari“ komanda toliau tęsia jėgos agregato modernizaciją, tačiau kartu neužmiršta ir aerodinaminių patobulinimų. Barselonoje italų ekipa žada pateikti visą kompleksą naujų komponentų, kurie leis dar gerokai padidinti raudonųjų mašinų greitį.
Sebastianas Vettelis ir Kimi Raikkonenas
© LaPresse/Scanpix

Kaip rašo Italijos leidinys „Omnicorse“, pagal komandos skaičiavimus aerodinaminės naujovės leis padidinti vieno rato įveikimo greitį 0,3-0,4 sek. ir Maranello specialistai tikisi, kad per penktadienio treniruotes tai pasitvirtins.

Prispaudžiamosios jėgos padidinimas – pagrindinis tikslas, kurio siekia „Ferrari“ komandos aerodinamikos specialistai. To bandoma siekti itin kruopščiai parenkant atskirus aerodinaminius komponentus ir analizuojant jų sąveikavimo efektyvumą. Iš išorės automobilis beveik nepasikeis, nors pakeitimai palietė didžiąją dalį komponentų. Ypatingas dėmesys buvo skiriamas mašinos galinės dalies, dugno, difuzoriaus, sparnų ir stabdžių aušinimo angų aerodinamikos gerinimui.

Italijos komanda mano, kad kol kas peržiūrėti galinės pakabos konstrukcijos nereikia, kadangi SF15 T leidžia pilotams labai tvarkingai dirbti su padangomis, o ir S. Vettelis, ir K. Raikkonenas yra patenkinti valdymu.

„Ferrari“ motoristai toliau užsiima jėgainės tobulinimu, dabar atlieka įdomius eksperimentus su vidaus degimo varikliu ir elektronika. Beje, darbas vyksta ne tik Maranello bazėje, bet ir garsios Austrijos kompanijos AVL dirbtuvėse. Šios bendrovės specializacija yra stendiniai bandymai.

Kol kas „Ferrari“ nesiruošia naujų sprendimų diegti lenktynėms, kadangi iš pradžių reikia užtikrinti jų patikimumą. Tačiau tikimasi, kad kai kurie nauji jėgos agregato sprendimai bus išbandyti per testus Barselonoje, kurie ten įvyks antradienį ir trečiadienį po lenktynių. Šiuose bandymuose prie „Ferrari SF15 T“ mašinų vairų pirmą kartą atsisės Estebanas Gutierrezas ir Raffaele Marciello.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Neseniai po rekonstrukcijos atidarytoje „Maximoje“ – sujudimas: evakuojami pirkėjai (149)

Vilniuje vos prieš dešimt dienų po keturis mėnesius trukusio atnaujinimo atidarytoje Mindaugo g....

Artėja visiškas Saulės užtemimas: kaip į tai reaguos gyvybė Žemėje (61)

Veikiausiai girdėjote, kad rugpjūčio 21 dieną įvyks Saulės užtemimas. Tūkstančiai žmonių...

Šią savaitę orai nelepins: skėčio reikės beveik kasdien (1)

Šią savaitę skėčių beveik nepaleisime iš rankų, ypač savaitės pradžioje. Antroje savaitės...

Vilniaus oro uosto tako remontas – tik pradžia (31)

Laiku baigtas Vilniaus oro uosto tako remontas buvo tik pradžia – per artimiausius kelerius metus...

Lietuva apsisprendė – pažadas NATO bus įgyvendintas, bet džiaugsmą lydi nerimo signalai (1236)

Kitąmet Lietuva pirmą sykį per pastaruosius du dešimtmečius gynybai skirs 2 proc. BVP –...

Šešis ne savo vaikus auginanti moteris: dabar apsisukti ir išeiti negaliu (7)

Pasibeldus į vieno iš „ SOS vaikų kaimo “ namelio duris, pirmasis mane lojimu pasitinka prie...

R. Valatka. Pagonišką nuotykių ilgesį aitrina nedegantys kumečių laiškai iš praeities (346)

Aksominis sezonas. Turėjo baigtis su Žoline. Bet nesibaigė. Užplūdusi šiluma ir akivaizdžiai...

Nematyta Anykščių pusė: daug netikėtų atradimų – vos per vieną dieną (33)

Anykščiai – miestas siurprizas. Tarp ežerų ir miškų įsikūręs nedidelis miestelis jau nuo...

Ar žinote, kuo gali baigtis per trumpos atostogos? (6)

Sakoma, dar­­bas iš bež­džio­nės pa­da­rė žmo­gų. O ką dar­bas be po­il­sio...

6 stiliaus patarimai moterims su didele krūtine (20)

Bičiulės su mažesne krūtine kas kartą varto akis, kai skundžiatės savo apvaliomis formomis? Jos...