Kaip rašo Italijos leidinys „Omnicorse“, pagal komandos skaičiavimus aerodinaminės naujovės leis padidinti vieno rato įveikimo greitį 0,3-0,4 sek. ir Maranello specialistai tikisi, kad per penktadienio treniruotes tai pasitvirtins.

Prispaudžiamosios jėgos padidinimas – pagrindinis tikslas, kurio siekia „Ferrari“ komandos aerodinamikos specialistai. To bandoma siekti itin kruopščiai parenkant atskirus aerodinaminius komponentus ir analizuojant jų sąveikavimo efektyvumą. Iš išorės automobilis beveik nepasikeis, nors pakeitimai palietė didžiąją dalį komponentų. Ypatingas dėmesys buvo skiriamas mašinos galinės dalies, dugno, difuzoriaus, sparnų ir stabdžių aušinimo angų aerodinamikos gerinimui.

Italijos komanda mano, kad kol kas peržiūrėti galinės pakabos konstrukcijos nereikia, kadangi SF15 T leidžia pilotams labai tvarkingai dirbti su padangomis, o ir S. Vettelis, ir K. Raikkonenas yra patenkinti valdymu.

„Ferrari“ motoristai toliau užsiima jėgainės tobulinimu, dabar atlieka įdomius eksperimentus su vidaus degimo varikliu ir elektronika. Beje, darbas vyksta ne tik Maranello bazėje, bet ir garsios Austrijos kompanijos AVL dirbtuvėse. Šios bendrovės specializacija yra stendiniai bandymai.

Kol kas „Ferrari“ nesiruošia naujų sprendimų diegti lenktynėms, kadangi iš pradžių reikia užtikrinti jų patikimumą. Tačiau tikimasi, kad kai kurie nauji jėgos agregato sprendimai bus išbandyti per testus Barselonoje, kurie ten įvyks antradienį ir trečiadienį po lenktynių. Šiuose bandymuose prie „Ferrari SF15 T“ mašinų vairų pirmą kartą atsisės Estebanas Gutierrezas ir Raffaele Marciello.