Lewisas Hamiltonas pakeitė „Brembo“ į „Carbone Industrie“ po kvalifikacijoje įvykusios avarijos. Taip pat nusprendė pasielgti ir Nico Rosbergas, kuris šeštadienį naudojo vieną tiekėją priekiniams, o kitą galiniams stabdžių diskams.

FIA nusprendė, kad toks pakeitimas neprieštarauja F-1 taisyklėms, nes diskai labai panašūs svoriu, kietumu bei funkcija. Kitos komandos nebuvo tuo labai patenkintos. Tiek „Ferrari“, tiek „Red Bull“ svarstė protesto galimybę, bet nusprendė viską palikti FIA valiai.

„Mes turėjome vidinę diskusiją, per kurią buvo priimtas sprendimas nejudėti šia linkme“, – kalbėjo „Ferrari“ ekipos vadovas Marco Mattiacci. „Mes tiesiog nenorėjome į tai veltis“

„Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris teigė esąs nustebęs, kad „Mercedes“ buvo leista daryti stabdžių diskų keitimus be nuobaudų: „Tai buvo automobilio specifikacijos pakeitimas. Vienas dalykas, kai keičiama tokia pati dalis į tokią pačią, visai kas kita, jei keičiama į detalę pagamintą kito gamintojo, kuri turi kitokias charakteristikas. Tada tai įdomus precedentas.“

C. Horneris mano, jog FIA turėtų išaiškinti taisykles, nes „Mercedes“ atvejis gali leisti komandoms laisviau keisti detales prieš lenktynes: „Mums reikia išaiškinimo, nes jei tai galima, gal ir kiti pakeitimai yra leidžiami? Bus įdomu sužinoti, kokia buvo tokio leidimo argumentacija.“