2014 m. sezonas „Ferrari“ komandai buvo itin nesėkmingas. Pasikeitus taisyklėms ekipa sukūrė nekonkurencingą automobilį su silpniausiu iš trijų naudojamų variklių.

Fernando Alonso tempė komandą kiek tai buvo įmanoma. Ispanas sugebėjo du kartus užlipti ant podiumo. Tuo tarpu Kimi Raikkonenas nesugebėjo prisitaikyti prie naujųjų taisyklių ir visą sezoną kentėjo dėl priekinės automobilio dalies sukibimo su trasa trūkumo.

2014 m. sezone geriausia „Ferrari“ užimta vieta buvo antra. Pirmą kartą nuo 1993 m. nebuvo iškovota nė viena pergalė.

Akivaizdu, kad pokyčiai buvo būtini, jų ir netrūksta. Viskas prasidėjo prieš etapą Japonijoje, kai Sebastianas Vettelis paskelbė, jog palieka „Red Bull“ komandą ir pereina į „Ferrari“. Kadangi K. Raikkoneno vieta 2015 m. jau buvo patvirtinta, F. Alonso buvo parodytos durys.

Ispanas atstovavo „Ferrari“ ekipai penkis sezonus, per kuriuos iškovojo 11 pergalių, tris kartus liko antras bendroje pilotų įskaitoje, tačiau čempiono titulo „Ferrari“ ekipai taip ir neiškovojo.

S. Vettelis ispaną F. Alonso įveikė kelis metus iš eilės, tad „Ferrari“ pasirinkimas suprantamas. Vokietis buvo turbūt vienintelis aiškus pasirinkimas, nes tik jis ir Lewisas Hamiltonas galėjo prilygti F. Alonso greičiu trasoje, patirtimi, sėkme ir sugebėjimu padėti ekipai sukurti čempionatus laimintį automobilį.

Estebanas Gutierrezas nesenai tapo komandos pilotu bandytoju. 23-jų metų meksikietis troško šio kontrakto paaiškėjus, jog jam neliko lenktynininko vietos „Sauber“ ekipoje.

Naujasis „Ferrari“ ekipos vadovas Maurizio Arrivabene taip pat atrodė patenkintas: „Esame patenkinti, suteikdami šią galimybę Estebanui. Jis turi daug patirties su naujos kartos „Formulės-1“ automobiliais. Jis svariai prisidės prie naujojo automobilio kūrimo proceso“.

„Ferrari“ praėjusį penktadienį pranešė apie pasirašytą sutartį su Jeanu-Ericu Vergne'u, kuris pakeitė Pedro de la Rosą. Prancūzui palikus „Toro Rosso“ komandą, jam taip ir neatsirado lenktynininko vietos kitoje ekipoje. „Ferrari“ pasinaudojo situacija ir pasikvietė J.-E. Vergne'ą.

Pilotų sudėtis „Ferrari“ ekipoje pasikeitė gana kardinaliai. Ateitis parodys, ar pokyčiai atneš lauktų rezultatų. Ne mažiau pertvarkų įvyko ir ekipos vadovybėje.

Šiais metais Luca di Montezemolo pasitraukė ir „Ferrari“ prezidento posto. Jo vietą užėmė „Fiat-Chrysler“ prezidentas Sergio Marchionne. Buvo nušalinti du ekipos vadovai. Visų pirma už prastus rezultatus buvo atleistas Stefano Domenicali. „Ferrari“ vadovauti pradėjo Marco Mattiacci, kuris neseniai taip pat buvo atleistas.

Buvo atleisti ir inžinerijos direktorius Patas Fry, vyriausias automobilių kūrėjas Nikolas Tombazis, variklių vadovas Luca Marmorinis ir padangų vadovas Hirohide Hamashima.

„Ferrari“ komanda jau yra įrodžiusi, jog gali pakilti po prastų pasirodymų. Nauji žmonės turėtų padėti italų ekipai padaryti tai dar kartą. Ar pokyčiai pasiteisins, bus galima pamatyti jau kitame sezone.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.