Ispanas atrodė labai blankiai lenktynių pradžioje, kai daugiau nei pusę distancijos praleido už komandos draugo Felipe Massos. Tačiau, po paskutinių sustojimų atsidūręs priekyje jo, lenktynininkas ėmė važiuoti daug greičiau ir net pavijo priešais važiavusią grupę, bet įsivelti į jų kovą jau nebespėjo.

Stabdė ne F. Massa, o padangos

Po finišo F. Alonso pažymėjo, kad jo greičio pasikeitimą lėmė padangos, o ne ištrūkimas iš komandos draugo šešėlio.

„Tuo metu nebuvau daug greitesnis. Lenktynių pradžioje važiuojant itin minkštomis padangomis man buvo labai sunku, todėl tiesiog stengiausi jas tausoti“, - BBC teigė ispanas.

„Po sustojimų atsidūriau tarp Petrovo ir Michaelio bei vos išvengiau jų susidūrimo trečiajame posūkyje. Vėliau praradau šiek tiek laiko už Nico, tačiau tuo metu nebuvau daug greitesnis.“

„Kai perėjome prie minkštųjų padangų, situacija ženkliai pagerėjo ir, turėdamas laisvą trasą, galėjau kiek įmanydamas spausti. Įveikiau dvidešimt kvalifikacijos ratų ir pavijau priekyje buvusią grupę, tačiau kiek per vėlai, kad įsivelčiau į kovą“, - pasakojo „Ferrari“ lyderis.
„Buvau greitas tik paskutinėje atkarpoje, todėl turėsime išsiaiškinti, kodėl.“

„Pasiduodu, pasiduodu“

Žurnalistų primintas lenktynių pabaigoje komandai radijo ryšiu iškeltą baltą vėliavą – žodžius „pasiduodu, pasiduodu“ – F. Alonso teigė tiesiog konstatavęs realią situaciją.

„Nedaug trūko, kad paliesčiau sieną“, - prisiminė paskutinių ratų epizodus ispanas.

„Paklausiau komandos, kiek liko ratų, ir jie man atsakė, kad du. Aš jiems atsakiau, kad per du negalėsiu nieko padaryti“, - paaiškino jis.

Iki sezono pabaigos „Red Bull“ jau nepavys

Paklaustas, ar iki sezono pabaigos „Ferrari“ dar gali pavyti „Red Bull“, F. Alonso tik papurtė galvą.

„Ne, nemanau. Viskas, deja, liks daugiau ar mažiau taip pat“, - konstatavo pilotas.

„Ypač šeštadieniais, kai jie atrodo labai stiprūs, o mes nuo jų atsiliekame aštuoniomis ar devyniomis dešimtosiomis.“
„Mes geriau pasirodome sekmadieniais, todėl turime tai išlaikyti.“

Pergalės nesitiki

F. Alonso teigimu, šiemet dar vienos jo ir „Ferrari“ pergalės galima tikėtis tik susiklosčius netikėtoms aplinkybėms. Ispanas neslėpė, kad gali būti sunku ir užlipti ant apdovanojimų pakylos.

„Jei likusiose lenktynėse užlipsime ant apdovanojimų pakylos, tai bus sveikintina. Jei netikėtai laimėsime vienerias lenktynes, dar geriau“, - gana pesimistiškai prognozavo pilotas.

„Ruošimės kitiems metams, bandysime naujas dalis ir, galbūt, griebsimės šiek tiek taktinės rizikos“, - pridūrė jis.