Iš „pole“ pozicijos varžybas pradėjęs D. Ricciardo po starto išsilaikė pirmoje vietoje ir kurį laiką pirmavo lenktynėse.

Po pirmojo sustojimo, kuomet ant australo bolido buvo uždėtos tarpinės padangos, sportininkas į trasą grįžo už Lewiso Hamiltono, kurį greitai pasivijo.

Vėliau, kai savo pirmąjį sustojimą atliko „Mercedes“ pilotas, į techninio aptarnavimo zoną dar kartą buvo pakviestas D. Ricciardo.

Ekipa buvo nusprendusi ant australo automobilio sumontuoti minkštos sudėties padangas. Tačiau paskutinę akimirką komanda sprendimą pakeitė. Ant D. Ricciardo automobilio turėjo būti sumontuotos ne minkštos, o superminkštos „Pirelli“ padangos. Australui pasirodžius techninio aptarnavimo zonoje paaiškėjo, kad reikiamos padangos yra sudėtos garažo gale. Dėl to mechanikai užtruko ilgiau nei planuota, taip sugadindami D. Ricciardo lenktynes, kuriose jis galėjo nugalėti.

„Monake viskas yra kiek kitaip. Sprendimai priimami antrame aukšte, o garažas yra pirmame. Padangos buvo šildomos tiek garaže, tiek už jo. Deja, bet padangos, kurių mums tuo metu reikėjo labiausiai, buvo garažo gale“, – pasakojo „Red Bull“ vadovas C. Horneris.

„Tarp mechanikų įvyko šioks toks sąmyšis. Geltonosios padangos buvo paruoštos. Tačiau pakeitus sprendimą paaiškėjo, kad superminkštosios padangos yra garažo gale. Tai mums kainavo apie 10 sek. Tačiau net ir po tokio ilgo sustojimo Danielis grįžo visai šalia Hamiltono. Tai tik parodo koks buvo greitas Danielis iki sustojimo ir koks buvo lėtas Lewisas pirmame rate su naujomis padangomis.“

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.