Finansinės problemos minėtame čempionate nėra naujiena. Su jomis susidūrė ne tik mažosios, bet ir didžiosios ekipos. Viena iš jų – „Lotus“. Pastarąją dėl finansinių problemų paliko ne tik svarbūs jos specialistai, bet ir lyderis Kimi Raikkonenas.

Dėl taisyklių pokyčių bei naujų varikių naudojimo išlaidos F-1 nuo kitų metų padidės dar labiau. T. Fernandeso teigimu, jei išleidžiamos sumos ir toliau didės, „Formulė-1“ artimiausiu metu atsidurs gilioje krizėje.

„Išlaidų krizė F-1 tikrai egzistuoja“, – naujienų agentūrai „Reuters“ sakė „Caterham“ savininkas T. Fernandesas.

„Girdime įvairiausių pranešimų apie tai, kaip žmonėms nesumokami atlyginimai, kaip tiekėjai pinigų turi laukti ilgiau nei įprasta. F-1 dabar tikrai išgyvena ne pačias geriausias dienas. Jei viskas ir toliau taip klostytis, gali išaušti ta diena, kai F-1 liks tik penkios komandos“/

Nuo 2015 m. FIA yra pasiryžusi F-1 įvesti biudžetų lubas. Tiesa, kol kas nėra aišku kaip bus jos kontroliuojamos.

Mažųjų komandų atstovai įžvelgia ir dar vieną problemą – nevienodą lėšų paskirstymą, kuris sukuria didesnę prarają tarp didžiųjų ir mažųjų komandų.
Kalbama, kad čempionės „Red Bull“ biudžetas viršija 200 mln. JAV dolerių. Tuo tarpu „Marussia“ biudžetas siekia 106 mln. JAV dolerių.

„Tai, jog komandos patiria finansinį spaudimą yra faktas“, – sakė „Marussia“ vadovas Graeme‘as Londonas.

„Yra didžiulis skirtumas tame, kaip komandoms paskirstomi pinigai. O išlaidų kontrolė nėra efektyvi. Tai nėra gerai ne tik pačiam sportui, bet ir fanams. Be jų komercinis modelis neegzistuoja“.