Keturias dienas trukusioje trečiojoje šiemet „Formulės-1“ bolidų bandymų sesijoje Barselonoje (Ispanija) geriausią rato įveikimo rezultatą pasiekė „Ferrari“ pilotas Felipe Massa. Brazilo atstovaujama komanda įveikė ir daugiausiai ratų.
Felipe Massa ("Ferrari")
© Reuters/Scanpix

Antrą geriausią rezultatą, apibendrinus visas keturias dienas, šiose treniruotėse pasiekė Nico Rosbergas iš „Mercedes“. Po jo pagal greitį išsirikiavo „Red Bull“, „Renault“ ir „Toro Rosso“ ekipų atstovai.

„McLaren“ kol kas – tik už jų. Vis dėlto bandymų rezultatų, kaip visada, nereikėtų sureikšminti. Šie vėl, specialistų vertinimu, neatspindi tikrosios padėties rikiuotėje.

Nors nusakyti tikrąjį komandų pajėgumą sunku, manoma, kad „Red Bull“ komanda vis dar yra rikiuotės priekyje. Kai kurių vertinimu, – net beveik puse sekundės, ypač važiuojant ilgas atkarpas. Vienintele mėlynosios ekipos konkurente specialistai kol kas mato „Ferrari“. Ši gali pasigirti technikos patikimumu, tačiau greičio italams dar trūksta ir, panašu, visai nemenkai.

Didžiausia mįsle toliau lieka „McLaren“, panašu, sukūrusi net sau kiek per sudėtingą bolidą. Šio niekaip iki galo nesuderinanti komanda bando išspręsti aibę problemų, todėl kol kas nedemonstruoja nei tikrojo greičio, nei tam apskritai turi realių galimybių.

Gali būti, kad pamatysime gana įprastą šiai ekipai sezono pradžią – lėtas tempas pirmuosiuose etapuose ir sparti pažanga vėliau. Komandai tikrai bus naudingos papildomos dvi savaitės, nukritusios tarsi iš dangaus po to, kai buvo atšauktos Bahreino GP lenktynės.

Vidutiniokų tarpe specialistų toliau išskiriama „Renault“, bent kol kas turinti šiokį tokį pranašumą prieš „Mercedes“. Tiesa, ši dvikovoje gali iššokti į priekį, kai bolide bus įdiegti Bahreino GP etapui planuoti atnaujinimai. Didelę pažangą, tvirtinama, padarė „Williams“ ir „Toro Rosso“ komandos, realu, tapsiančios juodaisiais sezono pradžios arkliukais.

Bene liūdniausia padėtis, manoma, yra „Force India“ stovykloje. Pastebima, kad šią kol kas pranoksta „Sauber“, o ant kulnų mina ir tik praėjusiais metais debiutavusi „Lotus“.

„Virgin“ pažanga, vertinama, tėra menkavertė. Na, o „Hispania“, tik kiek papudravusi pernykštį bolidą, panašu, pasmerkta autsaiderės vaidmeniui.

Žemiau pateikiame apibendrintą bandymų Barselonoje statistiką.

Lenktynininkai

1. Felipe Massa (Ferrari) – 1:22.625 (240 ratų)
2. Nico Rosbergas (Mercedes) – 1:23.168 (223)
3. Sebastianas Vettelis (Red Bull-Renault) – 1:23.315 (141)
4. Markas Webberis (Red Bull-Renault) – 1:23.442 (203)
5. Vitalijus Petrovas (Renault) – 1:23.463 (174)
6. Jaime Alguersuari (Toro Rosso-Ferrari) – 1:23.519 (154)
7. Sebastienas Buemi (Toro Rosso-Ferrari) – 1:23.550 (120)
8. Nickas Heidfeldas (Renault) – 1:23.657 (163)
9. Lewisas Hamiltonas (McLaren-Mercedes) – 1:23.858 (194)
10.Fernando Alonso (Ferrari) – 1:23.978 (191)
11.Rubensas Barrichello (Williams-Cosworth) – 1:24.008 (170)
12.Pastoras Maldonado (Williams-Cosworth) – 1:24.057 (181)
13.Adrianas Sutilas (Force India-Mercedes) – 1:24.177 (163)
14.Kamui Kobayashi (Sauber-Ferrari) – 1:24.243 (203)
15.Sergio Perezas (Sauber-Ferrari) – 1:24.515 (185)
16.Jensonas Buttonas (McLaren-Mercedes) – 1:24.923 (131)
17.Paulis di Resta (Force India-Mercedes) – 1:25.194 (106)
18.Jarno Trulli (Lotus-Renault) – 1:25.454 (62)
19.Heikki Kovalainenas (Lotus-Renault) – 1:26.421 (112)
20.Jerome'as d'Ambrosio (Virgin-Cosworth) – 1:26.501 (162)
21.Timo Glockas (Virgin-Cosworth) – 1:26.598 (163)
22.Vitantonio Liuzzi (HRT-Coswrorth) – 1:27.044 (70)
23.Michaelis Schumacheris (Mercedes) – 1:27.079 (200)
24.Giorgio Mondini (HRT-Cosworth) – 1:28.178 (39)
25.Danielis Ricciardo (Toro Rosso-Ferrari) – 1:28.329 (42)
26.Narainas Karthikeyanas (HRT-Cosworth) – 1:28.393 (148)
27.Ricardo Teixeira (Lotus-Renault) – 1:31.584 (26).

Komandos

1. Ferrari – 1:22.625 (431)
2. Mercedes – 1:23.168 (423)
3. Red Bull-Renault – 1:23.315 (344)
4. Renault – 1:23.463 (337)
5. Toro Rosso-Ferrari – 1:23.519 (316)
6. McLaren-Mercedes – 1:23.858 (325)
7. Williams-Cosworth – 1:24.008 (351)
8. Force India-Mercedes – 1:24.177 (269)
9. Sauber-Ferrari – 1:24.243 (388)
10.Lotus-Renault – 1:25.454 (200)
11.Virgin-Cosworth – 1:26.501 (325)
12.HRT-Cosworth – 1:27.044 (257).

Daugiau informacijos ieškokite www.f-1.lt

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Neseniai po rekonstrukcijos atidarytoje „Maximoje“ – sujudimas: evakuojami pirkėjai (76)

Vilniuje vos prieš dešimt dienų po keturis mėnesius trukusio atnaujinimo atidarytoje Mindaugo g....

Artėja visiškas Saulės užtemimas: kaip į tai reaguos gyvybė Žemėje (8)

Veikiausiai girdėjote, kad rugpjūčio 21 dieną įvyks Saulės užtemimas. Tūkstančiai žmonių...

Lietuva apsisprendė – pažadas NATO bus įgyvendintas, bet džiaugsmą lydi nerimo signalai (919)

Kitąmet Lietuva pirmą sykį per pastaruosius du dešimtmečius gynybai skirs 2 proc. BVP –...

Šešis ne savo vaikus auginanti moteris: dabar apsisukti ir išeiti negaliu (4)

Pasibeldus į vieno iš „ SOS vaikų kaimo “ namelio duris, pirmasis mane lojimu pasitinka prie...

R. Valatka. Pagonišką nuotykių ilgesį aitrina nedegantys kumečių laiškai iš praeities (272)

Aksominis sezonas. Turėjo baigtis su Žoline. Bet nesibaigė. Užplūdusi šiluma ir akivaizdžiai...

Ar žinote, kuo gali baigtis per trumpos atostogos?

Sakoma, dar­­bas iš bež­džio­nės pa­da­rė žmo­gų. O ką dar­bas be po­il­sio...

Nematyta Anykščių pusė: daug netikėtų atradimų – vos per vieną dieną (31)

Anykščiai – miestas siurprizas. Tarp ežerų ir miškų įsikūręs nedidelis miestelis jau nuo...

Vėžio pacientams viena klaida mirties riziką padidina net 2,5 karto (11)

Vėžys – sunki liga, kuriai įveikti reikia daug jėgų ir stiprybės. Chemoterapija , kurią...

6 stiliaus patarimai moterims su didele krūtine (7)

Bičiulės su mažesne krūtine kas kartą varto akis, kai skundžiatės savo apvaliomis formomis? Jos...

Po „2 Barai“ išlikimo kovos projektą paliko net trys dalyviai, du sugrįžo svečio teisėmis

Sekmadienio vakarą pajūryje vyko tiesioginis vasaros projekto „2 Barai“ ketvirtfinalis, po...