„Apribojus išmetamųjų vamzdžių išeinamųjų angų poziciją, praradome išmetimo technologiją, kurią vystėme ir dėl kurios galbūt buvome visų priekyje porą praėjusių metų. Dėl to žiemą reikėjo viską pergalvoti“, – sakė vienas geriausių specialistų „Formulėje-1“.

„Ar tai mus paveiks labiau nei kitus, be abejo, sunku pasakyti. RB7, praėjusių metų automobilį, projektavome apie išmetamųjų vamzdžių poziciją ir tokį kelią tikriausiai buvome pasirinkę vieninteliai, todėl gali būti, kad praradome daugiau nei kiti“.

„Tai parodys tik laikas. Bus gerai išvažiuoti ir atlikti šiek tiek bandymų, tuomet matysime, kokia mūsų padėtis“, – teigė jis.
A. Newey teigimu, dėl išmetimo sistemos pakeitimų teks žemiau nuleisti visą galinę automobilio ašį. Taisyklių pakeitimais specialistas paaiškino ir nekaip atrodančią nosies konstrukciją.

„Tikriausiai vienas iš pagrindinių dalykų yra galinės ašies prošvaisa. Kai naudojame išmetimo sistemą, galėjome galinę ašį pakelti aukščiau. Be to, tokį aukštį bus labai sunku išlaikyti, todėl turėjome sugrįžti ir perprojektuoti automobilį mažesnei galo prošvaisai“, – pasakojo „Red Bull“ technikos vadovas.

„Nosies aukščio apribojimas beveik nepakeitė bendros automobilio formos. Išlaikėme beveik tokį patį profilį, tačiau privalėjome nuleisti nosį prieš pat kaktą, kas lėmė, kaip ir daugelio kitų komandų atveju, šiek tiek bjaurią nosies išvaizdą. Bandėme ją kuo gražiau apipavidalinti, tačiau, jei ne taisyklės, tokio sprendimo tikrai nebūtume pasirinkę“.

Tiesa, A. Newey konstatavo, kad nepaisant pokyčių RB8 yra evoliucinis modelis, dar 2009 m. RB5 automobiliu pradėtos koncepcijos tąsa.

„RB8 yra ketvirtoji karta to, ką pradėjome su 2009-ųjų automobiliu RB5. Taigi, spėju, tai to automobilio proanūkis“, – sakė specialistas.

Pabaigai, „Red Bull“ technikos guru neslėpė susierzinimo dėl naujomis taisyklėmis įvedamų apribojimų.

„Tiesą sakant, taisyklių apribojimai, tokie kaip išmetimo atėmimas, yra šiek tiek erzinantys, nes tai būtent ir yra apribojimai, tai ne naujos galimybės, tai tiesiog durų uždarinėjimas“, – piktinosi britas.

„Man patinka taisyklių pakeitimai, tačiau ne taisyklėmis įvedami apribojimai“, – pridūrė jis.

„Red Bull“: automobilio kūrimas praėjo fantastiškai gerai

„Red Bull“ vadovo Christiano Hornerio teigimu, naujasis ekipos automobilis RB8 buvo sukurtas ir pagamintas per rekordiškai trumpą laiką, o komanda per žiemą sustiprėjo dar labiau ir yra kupina ryžto apginti čempionės vardą.

„Šių metų automobilio kūrimas praėjo fantastiškai gerai. Manau, kad tai tęstinumo rezultatas. Tęstinumo visose srityse, - kalbėjo britas.
- Manau, kad per suprojektavome ir pagaminome šį automobilį per rekordinį ir net juokingai trumpą laiką“.

„Adrianas niekuomet negarsėjo brėžinių ankstyvumu, tačiau projektavimo, gamybos grupės, visi su šių automobilių gamyba susiję departamentai, atliko savo darbą ir padarė tai fantastiškai“, - sakė specialistas.

„Mes pasiekėme savo tikslą suspėti iki pirmosios bandymų sesijos. Manau, kad prieš pirmuosius bandymus esame puikios formos“.

„Mes patobulėjome kaip komanda, kai bendras vienetas. Manau, kad turime neįtikėtinos stiprybės ir gilumo. Manau, kad kelerius pastaruosius metus galime pasigirti puikiu tęstinumu“.

„Mūsų tobulėjimas ir visų departamentų glaudus darbas vieni su kitais matomas šiame automobilyje. Gamybos technologijų tęstinumas, technikos tobulinimo greitis, simuliacijos įrankiai – visa tai prisideda prie mūsų siekiamo komandinio darbo lygio“.

„Esame gerai pasiruošę artėjančiam sezonui. Nemanome, kad pergalės ateis savaime. Mes tikrai nenuvertiname savo varžovų stiprumo, tačiau 2012-uosius pasitinkame kupini ryžto išlaikyti abi taures savo lentynose“, - pridūrė jis.