Pirmadienį, po labai ilgo greičio ruožo, greičių dėžėje sugedo trečia pavara. Fiziškai lenktynininkai jos nepažeidė, savaime susidėvėti po kiek daugiau nei 2000 nuvažiuotų kilometrų, greičių dėžė taip pat negalėjo.

„Tai kažkoks gamyklos defektas. Mes jos nei pirmadienį, nei kada nors prieš tai, nelaužėme. Aš - ne inžinierius, „Biesas“ daugiau papasakos“, – kalbėjo komandos šturmanas Andrejus Rudnickis.

„Biesu“ draugiškai pravardžiuojamas D. Biesevičius viso pokalbio metu liko paslaptingas. Nežinia prietarai ar pusantros paros be miego padarė savo ir inžinierius daugiau kalbėjo užuolankomis.

„Automobilių sporte defektų nebūna, bet nebūna ir garantijų“, – šypsojosi Darius Biesevičius.

B. Vanago „Toyota Hilux“ važiuoti galėjo ir be trečios pavaros, bet niekas nežino, kiek – gal iki kito bivako, gal iki finišo, o gal ir iki starto nebūtų nuvažiavusi.

Atsarginė greičių dėžė iš pernykščio „OSCar“ automobilio netiko. Nors pavadinimas toks pats ir jos labai panašios, bet tik pavadinimai ir buvo vienodi. D. Biesevičius išrinko abi dėžes ir komponentus panaudojo sukurti naują.

Jei autoservisuose Lietuvoje pasitaiko, kad daug paprastesnes greičių dėžes remontuoja ne po vieną savaitę, tai D. Biesevičius su kitais dviem mechanikais Rimu Gransku ir Romu Žalnierūkynu susisuko per devynias valandas.

„Reikia pradėti verslą – naktinis greičių dėžių remontas“, – juokėsi inžinierius.

Visgi, greičių dėžės sukeltos problemos nebuvo nė kiek juokingos. Vyrai ne tik praleido bemiegę naktį, kitą dieną turėjo įveikti 600 kilometrų kelionę iki kito bivako, o ten jau laukė priežiūros reikalaujanti „Toyota“.

Daugybėje ralio reido varžybų užgrūdintas D. Biesevičius dėl gresiančių dviejų bemiegių naktų nė kiek nesijaudino ir net neieškojo kavos.

„Ne pirmas kartas, išgyvensiu“, – sakė D. Biesevičius.

Netrukus mechanikų ir lenktynininkų laukia poilsio diena, bet su poilsiu ją sieja tik pavadinimas.

„Ieškosime detalių. Padarysime per laisvą dieną iš naujo. Tikiuosi, kad nereikės to daryti vėl per naktį. Ši greičių dėžė labai lėta. Jos maksimalus greitis 160 km per valandą. Su sena dėže automobilis pasiekdavo 185-190 kilometrų per valandą. Silpnam varikliui ji būtų labai paranki, bet „Toyota“ variklis galingas ir dėl to praloši“, – aiškino inžinierius.

Jei tokia bėda „General Financing–Autopaslauga by Pitlane“ komandą būtų ištikusi praėjusiais metais, tai ant plauko pakibtų visas Dakaras. Šiandien tiek mechanikai, tiek pilotas B. Vanagas nerimo nerodė.

„Yra mažų mažiausiai keista, kad ta dėžė sugedo. Nauja pavarų dėžė turi laikyti visą Dakarą. Įpusėjus varžyboms, dėl visą ko, ji yra perrenkama. Viskas bus gerai ir šią problemą greitai išspręsime. Štai „OSCar‘ui“ rasti detalių viduryje dykumos būtų keblu. Čia daug tokios technikos ir visi daug ko prisivežę“, – kalbėjo B. Vanagas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją