Geriausias rezultatas garantuos teisę rinktis starto poziciją

Kvalifikacijoje dalyvaus preliminarios starto tvarkos pirmasis sportininkų dvidešimtukas, o dešimt greičiausių ekipažų galės rinktis starto poziciją. Kiti dešimt sportininkų bus išrikiuoti pagal trasoje užfiksuotą laiką. „300 Lakes Rally“ organizatoriai viliasi, kad tai leis įnešti dar daugiau skaidrumo formuojant starto tvarką ir, svarbiausia, ateityje prikviesti garsių sportininkų iš užsienio.

Kvalifikacinis greičio ruožas dažnai rengiamas Europos lygio varžybose, tačiau Lietuvoje žiūrovai jį galės išvysti pirmą kartą.

Kvalifikacinis važiavimas vyks toje pačioje kelio atkarpoje, kur vyksta ir testinis greičio ruožas. Pirmiausia bus vykdomi laisvieji važiavimai, o po to dalyviai sieks pademonstruoti greičiausią distancijos įveikimo laiką.

Iš karto po kvalifikacijos finišo vyks spaudos konferencija, kurios metu greičiausi dalyviai rinksis starto pozicijas.

Tokią naujovę „300 Lakes Rally“ organizatoriai įgyvendino vedini tikslo kasmet kelti renginio kokybę į aukštesnį lygį, išnaudojant ir pritaikant naujas autosporto tendencijas ir praktikas. Anot ralio rengėjų, norint varžybas padaryti patrauklias žiūrovams ir dalyviams, reikia nuolat ieškoti naujų sprendimų, nes stagnacija žudo progresą.

„Big Jump“ – į priešingą pusę

Didysis tramplinas „Big Jump“, prie kurio aidi bene daugiausia ovacijų per lenktynes, jau yra paruoštas. Šiemet per jį lenktynininkai šoks į priešingą pusę. Vienoje žiūrovų zonoje ralio aistruoliai matys du skirtingus tramplinus. Šis greičio ruožas bus važiuojamas du kartus, tad žiūrovai galės net keturis kartus pamatyti nuo žemės atsiplešiančius lenktyninius automobilius.

Šiemet šiek tiek keisis ir automobilių statymo, ir žiūrovų zonos dislokacijos vieta, todėl ralio gerbėjai galės dar patogiau įsikurti ant piliakalnio. Varžybas bus galima sėdėti tarsi sėdint amfiteatre, neužstojant vaizdo vieni kitiems.

Organizatoriai teigia, kad renginiui kokybės prideda ir tai, kad kasmet prie varžybų organizavimo prisideda tie patys žmonės, kurie pasiskirstę užduotimis rūpinasi greičio ruožais ir infrastruktūra bei, žinoma, tobulėja ir įgauna patirties. Dėl tokios sistemos pavyksta išvengti nesklandumų ir neaiškumų.

„Lada VFTS“ klasėje – ir vienas „Moskvič“

Šioje klasėje greta „Lada“ automobilių bus galima išvysti ir vieną „Moskvič“. Varžyboms užsiregistravo estų Alario Sillastes ir Arvo Limanno ekipažas. Jie važiuos „AZLK 2140“ automobiliu.

Svečiai iš Estijos tikina, kad į Lietuvą atvyksta gerai praleisti laiką, tačiau sieks namo grįžti su apdovanojimu.

„Žinome, kad „300 Lakes Rally“ varžybos būna išties geros, todėl nusprendėme atvažiuoti čia. Bandysime parodyti, ką gali senas „AZLK 2140“. Tikimės, kad varžybos klostysis sėkmingai ir sulauksime žiūrovų palaikymo“, – prieš ralį kalbėjo komandos šturmanas A. Limannas.

„Lada“ ir „Moskvič“ kovą trasoje galima palyginti su 1999-aisiais pasaulio ralio čempionate virusia dvikova tarp „Subaru“ ir „Mitsubishi“.

Taip pat „300 Lakes Rally“ varžybose žada apsilankyti ir sunkvežimiais lenktyniaujantys sportininkai. Kol kas norą lenktyniauti Lietuvoje pareiškė penki GAZ įskaitos ekipažai.

Avarija pakoregavo planus

Organizatoriai džiaugiasi, kad vos prasidėjus paraiškų priėmimui buvo gauta 30 dalyvių paraiškų. Žinant tai, kad dauguma lenktynininkų iš Lietuvos ir Latvijos registruotis niekada neskuba, pirminis gautų paraiškų skaičius nuteikia optimistiškai.

Į „300 Lakes Rally“ varžybas planavo atvykti ir pasaulinio lygio lenktynininkas iš Estijos Raulis Jeetsas. Jis greičio ruožais turėjo skrieti „Ford Fiesta R5“ automobiliu. Tokius pačius automobilius žiūrovai jau galėjo matyti WRC varžybose Lietuvoje.

Deja, bet savaitgalį Estijoje vykusiose varžybose R. Jeetsas patyrė stiprią avariją, kuri pakoregavo jo planus atvykti į Lietuvą. Sportininkas susisiekė su „300 Lakes Rally“ varžybų organizatoriais ir informavo, kad vis dar guli ligoninėje ir raliui Lietuvoje pasiruošti nespės.

Esto avarija – vaizdo įraše nuo 21:05 min.:

Iki „300 Lakes Rally“ varžybų liko nei daug, nei mažai - kiek daugiau nei dvi savaitės. Žiūrovams, ralį stebėsiantiems abi dienas, rekomenduojama iš anksto pasirūpinti nakvyne Zarasų regione.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją