Už Belgijoje surinktą japonų gamintojų automobilį, modifikuotą specialiai dykumų lenktynėms, B. Vanagas prisipažino paklojęs 400 tūkst. eurų (1,38 mln. litų).

Dalį išlaidų padengė Mongolijos lenktynininkams parduotas senasis „Oscar“, bet pinigų brangiam pirkiniui B. Vanagas vis tiek pritrūko ir turėjo skolintis. Iš viso kitų metų Dakaro raliui jis tikisi surinkti 2,7 mln. litų biudžetą.

Naująjį automobilį B. Vanagas rinkosi iš trijų alternatyvų, bet „Mini“ pasirodė dar pustrečio karto brangesnis, o praėjusiame Dakaro maratone debiutavęs „Ford“ - pernelyg mažai išbandytas.

Anot piloto, esminis „Toyota Hilux“ pranašumas prieš „Oscar“ – greitis.

„Prieš metus nebūčiau pagalvojęs, kad savo garaže turėsime tokį automobilį. Šiemet jų buvo pagaminta tik dešimt vienetų. Kitame Dakaro ralyje važiuos trylika „Toyota Hilux“, maždaug pusė jų bus dar geresnių specifikacijų. Bet tai mums – didžiulis žingsnis į priekį“, – dėstė B. Vanagas.

Lietuvio „Toyota Hilux“ per dykumų kopas varys 390 arklio galių pasiekiantis V formos 8 cilindrų variklis, kurio darbinis tūris – penki litrai. Automobilyje sumontuota 6 bėgių sekvencinė greičių dėžė, o didžiausią nuostabą pačiam lenktyninkui kelia net pusę tonos degalų talpinantis kuro bakas.

Be to, lyginant su „Oscar“, naujoji technika turi dar vieną, iš pirmo žvilgsnio neįmantrų, užtat svarbų privalumą – oro kondicionierių, kuris automobilio ekipažui padės iškęsti iki 50 laipsnių pakylantį karštį.

Šių metų Dakaro ralyje į pirmą automobilių įskaitos dešimtuką, kuriame dominavo „Mini“ atstovai, pavyko įsisprausti dviems „Toyota Hilux“ vairavusiems pilotams: Ginieliui de Villiersui iš Pietų Afrikos Respublikos (ketvirta vieta) ir lenkui Marekui Dabrowskiui (septinta vieta).

Į kokias pozicijas pats tikisi pretenduoti kitąmet, B. Vanagas neatskleidė, tik tikino neketinantis pasitenkinti vien pasiektu finišu.

Atviresnis buvo ekipažo šturmanas iš Baltarusijos Andrejus Rudnickis.

„Viskas daroma taip, kad rezultatas būtų maksimaliai aukštas. Teoriškai galime būti geriausių dešimtuke, o kaip ten bus iš tiesų, sužinosime sausio viduryje“, – sakė patyręs lenktynininkas.

Trečiadienį abu ekipažo atstovai dalyvavo naujojo automobilio pristatyme Seime. Lenktynininkus pasveikino Seimo ir Vyriausybės atstovai, o policijos kapelionas Algirdas Toliatas pašventino jų techniką.

Artėjančius du mėnesius „Toyota Hilux“ bus bandomas ir reguliuojamas treniruotėse, o į Argentiną automobilis bus išplukdytas lapkričio 20 d.

Praėjusiame Dakaro ralyje B. Vanago ir A. Rudnickio ekipažas užėmė 35-ą vietą. 2013 metais lenktyniaudamas su šturmanu Sauliumi Jurgelėnu, B. Vanagas finišavo 65-oje pozicijoje.

2015-ųjų Dakaro ralis vyks sausio 4-17 dienomis. Lenktynių maršrutas nusidrieks per Argentiną, Boliviją ir Čilę, o startuoti ir finišuoti dalyviams teks Argentinos sostinėje Buenos Airėse.

Prisijunk prie tūkstančių sporto mėgėjų bendruomenės – tapk DELFI Sporto draugu „Facebook“, sužinok šviežiausias naujienas iš sporto arenų, dalinkis įžvalgomis ir komentarais!

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (115)