Apie dalyvavimą „Formulėje-1“ svajojęs K.Vasiliauskas baigia sportininko karjerą

 (45)
Kazimieras Vasiliauskas
Kazimieras Vasiliauskas
© DELFI (Š.Mažeikos nuotr.)

Vienas talentingiausių Lietuvos lenktynininkų 21-erių metų Kazimieras Vasiliauskas tvirtina baigęs savo sportinę karjerą. Dar prieš porą metų svajojęs apie dalyvavimą „Formulėje-1“ sportininkas nusprendė pasirinkti teisininko karjerą.

„Dabar jau turiu kitą svajonę. Pasirinkau kitą kelią ir gerai įsivaizduoju save dirbant kitoje srityje“, – kalbėjo 2010 metais geriausiu šalies lenktynininku išrinktas sportininkas, dabar kremtantis teisės mokslus ir siekiantis tapti advokatu.

Kaišiadoryse 1990-aisiais gimęs K. Vasiliauskas jau nuo 8-erių metų pradėjo lankyti kartingo treniruotes, yra laimėjęs tris Lietuvos kartingo čempionatus.

2008-aiais jis dalyvavo „Formula Renault 2.0 Italia“ bei „Eurocup Formula Renault 2.0“, o 2009-aisaiais tapo po 25 metų atkurtos „Formulės-2“ lenktynininku, prieš tai sudalyvavęs „Formula Palmer Audi“ varžybose.

2009-aiais K. Vasiliauskas „Formulėje-2“ užėmė septintą bendrosios įskaitos vietą, kitąmet – ketvirtą. Per abu dalyvavimo šiose lenktynėse metus lietuvis laimėjo po vieną etapą.

2011-uosius lenktynininkas praleido be varžybų. Dėl finansinių priežasčių. Neatrado K. Vasiliauskas lėšų ir 2012-iesiems.

„Šiemet jau nededu į tai jokių pastangų ir nematau jokių perspektyvų“, – kalbėjo dabar jau buvęs lenktynininkas. Anot jo, tam, kad galėtų galvoti apie rimtą tolesnę karjerą reikėjo metams surasti apie 5 mln. litų.

„Noro tęsti karjerą buvo visą laiką. Daug laiko ieškoti lėšų buvo skirta buvo 2010 ir 2011 metais. Jau 2010-ais buvo kilę daug finansinių problemų. 2011 metais jau niekur nevažiavau, nors aktyviai ieškojome lėšų. Jų nepavyko rasti“, – pasakojo K. Vasiliauskas.

www.sportas.info
 
45
Parašykite savo komentarą
Skelbdami komentarą, Jūs sutinakte su taisyklėmis
Skaityti komentarus Skaityti komentarus

Auto ir motosportas

Rekordiškai anksti prasidėjo 1000 km lenktynių dalyvių registracija

2014 gruodžio mėn. 22 d. 11:48
Automobilių sporto gerbėjų, o ir pačių lenktynininkų atmintyje dar nespėjo išblėsti jubiliejinių, 15-ųjų 1000 km lenktynių, šią vasarą drebinusių kurortinę Palangą, vaizdai.

Baltarusijos ralis: lietuviai (pra)laimėjo sekundžių karą (7)

2014 gruodžio mėn. 20 d. 21:48
Baltarusijos ralis
Organizatorių nuotr.
Šeštadienį vakare sudėlioti paskutiniai taškai 2014-ųjų Baltarusijos ralio pirmenybėse, kuriose bemaž pusė dalyvių – sportininkai iš Lietuvos. Tarp jų ir visus ralio „serialus“ šiais metais laimėjęs Ramūnas Čapkauskas su Tomu Šipkausku, todėl bene didžiausia intriga Braslavo apylinkėse surengtame „Rally Belarus 2014“: ar mūsiškiams pavyks savo trofėjų kolekciją papildyti Baltarusijos čempionų medaliais.

Baltarusiško „purvo ralio“ akibrokštai: atšaukti greičio ruožai ir lietuvių nesėkmės R. Čapkauskas rikiuojasi trečias (2)

2014 gruodžio mėn. 20 d. 12:35
Baltarusijos ralis
Organizatorių nuotr.
Vėlyvą penktadienio vakarą startavusios baigiamojo Baltarusijos ralio čempionato etapo Braslave organizatorius jau pirmąją lenktynių valandą privertė koreguoti planus: dėl beviltiškai pažliugusių kelių iš keturių numatytų du greičio ruožai (GR) buvo atšaukti.

D. Butvilas: Lenkijos vicečempiono taurė atspindi tik dalį 2014 m. mano pasiekimų

2014 gruodžio mėn. 19 d. 14:02
2012 ir 2013 metų Lietuvos ralio čempionas Dominykas Butvilas šiais metais savo gimtųjų ralio trasų neišbandė. Jaunasis lenktynininkas tapo pirmuoju Lietuvos ralistu pasirašiusiu sutartį su profesionalia užsienio komanda „Subaru Poland Rally Team“. Sportininkas pasakoja kaip jam sekėsi 2014 metais, ką pasiekė, ką išmoko, kaip ji priėmė Lenkijos sportininkai, žiniasklaida ir sporto mėgėjai.

Dakarą yra įveikę beveik visi jame startavę lietuviai (1)

2014 gruodžio mėn. 19 d. 13:18
Benedikto Vanago ir „General Financing-Autopaslauga by Pitlane“ komanda į Dakaro ralį Vyčio vėliavą veš jau trečią kartą. Tai bus profesionaliausia ir geriausiai pasiruošusi Lietuvos komanda šiose varžybose per 20 metų, tačiau jei ne kitų mūsų tautiečių praminti takai, B. Vanagui Dakaras būtų daug sunkesnis, o Andų viršukalnės aukštesnės.