Benedikto Vanago ir Andrejaus Rudnickio tandemas toliau kyla į viršų ir trečią greičio ruožą pradės tarp trisdešimties geriausių sportininkų.

Finišavę antrame etape lenktynininkai atrodė lyg po karo. Tradicinę juodą komandos spalvą pakeitė ruda „fesh fesh“ smėlio pluta.

Komiškas nutikimas labai apsunkino gyvenimą lenktynininkams, o ypač A. Rudnickiui. Panašu, kad dulkių prakeiksmas B. Vanagą ir toliau persekioja. Eiliniame patikrinime trasos pirmoje pusėje varžybų vykdytojai per stipriai bandė užklijuoti patikros lipduką ir įstūmė šturmano pusės langą į kabiną.

350 kilometrų dykuma sportininkai turėjo važiuoti dulkių kamuolyje, bet tai nesutrukdė užtikrintai kilti į viršų. Vienu metu jie buvo pakilę iki septynioliktos pozicijos. B. Vanagui tai nebuvo atsitiktinumas.

„Viskas vyko pagal planą. Iš vėžių išmušė tik išstumtas langas, kuris pablogino rezultatą. Užstrigę „fesh fesh“ mes praradome gal 10 pozicijų“, — pasakojo lenktynininkas.

Greičio ruožas šimtus kilometrų tęsėsi nesvetinga, spygliuotais krūmokšniais apaugusia dykuma. Vis dėlto, važiavimu B. Vanagas spėjo pasimėgauti.

„Dalis greičio ruožo, gal 25 procentai, buvo pasaulio ralio čempionato trasų. Serpantinai, vingiuoti, bet greiti keliukai — tai man labai arti širdies“, — sakė Benediktas Vanagas.

Dakarą pradėję iš 42-os pozicijos, sportininkai trečiame greičio ruože startuos 28-i. Svarbiausias to privalumas — patekimas tarp greitesnių sportininkų. Pirmas dešimtukas startuoja trijų minučių intervalais, antras dešimtukas — kas dvi minutes, o visi kiti - kas 30 sekundžių.

Buvimas aukštesnėse pozicijose suteikia reikšmingą privilegiją — mažiau susiduri su priekyje važiuojančiais lėtesniais sportininkais ir jų keliamomis dulkėmis, bet, žinoma, to sėkmingam startui neužteks.

Antro etapo išvargintiems dalyviams organizatoriai žada trumpesnį ir mažiau intensyvų trečią greičio ruožą, kuris drieksis vienomis gražiausių Argentinos vietovių su horizonte matomais kanjonais. Tačiau lenktynininkai tokiais pažadais nelinkę pasikliauti ir sako, kad grožėtis įspūdingu kraštovaizdžiu lenktynių įkarštyje nebus kada. Juolab kad gausiai akmenuoti keliai bet kada gali sumaišyti visas kortas.

„Greičio ruožas bus trumpas, bet labai pavojingas“, — sakė šturmanas Andrejus Rudnickis.

Sugedus „Žalvaris Dakar“ komandos automobilio sankaba, kitas pilotas iš Lietuvos Antanas Juknevičius bivaką pasiekė tik 2.35 val. naktį vietos laiku, kai Lietuvoje jau išaušo antradienio rytas (8.35 val.). 12.20 val. antradienį A. Juknevičiaus tarp 60 klasifikuotų ekipažų dar nebuvo, bet jam skirtas 88-as starto numeris trečiam etapui.

„Sankabos reikalai kankina, karštis, smėlio jūros padarė savo... Bet tikrai ryt (antradienį - DELFI) startuosim, mes kitaip nemokam“, - A. Juknevičius komentavo situaciją savo socialinio tinklo paskyroje.

Sugedusią automobilio sankabą mechanikai turėtų sutvarkyti.

B. Vanago automobilis taip pat rodo kaprizus - reikia tvarkyti pavarų dėžę.

Aštrūs akmenys kalnuose, šlapias smėlis ir purvas — tikrai nepadės išgyventi 284 km ilgio trasoje. B. Vanago ir A. Rudnickio juodojo „Toyota Hilux“ startas trečiame greičio ruože numatytas 13.11 val. Lietuvos laiku. Finišavę, jie turės nuvažiuoti dar beveik pustrečio šimto kilometrų iki kitos nakvynės vietos Čilesito mieste.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (35)