Benediktas Vanagas Dakaro ralyje atsikando nuolatinių problemų su savo senstelėjusiu automobiliu ir nusitaikė į aukščiausios prabos techniką. Dar nesibaigus šiam Dakaro raliui B. Vanagas DELFI teigė esąs pasiryžęs padvigubinti savo komandos biudžetą ir persėsti į lyderių vairuojamus „Mini“, BMW ar „Toyota“ automobilius, o gal net važiuoti gamyklinėje komandoje.
Benediktas Vanagas
© E.Kniežausko nuotr.

Pasikartojančios techninės problemos šiemet B. Vanagui sugriovė visus užsibrėžtus tikslus. Rodydamas stabilumą ir gerą greitį, lietuvis trijuose etapuose turėjo stovėti ir aušinti perkaitusį kuro siurblį pro šoną lekiant kitiems lenktynininkams.

B. Vanagas liejo apmaudą ir teigė, kad dabartinis jo „Oscar“ automobilis toks pat pavargęs ir sulūžęs kaip ir jis pats ir teigė, kad kitąmet nebevažiuos šiuo automobiliu.

„Ieškosime automobilio, kuris leis kautis dėl aukštų pozicijų. Pirmiausia kalbėsime su „Mini“ ir BMW gamintojais. Mums reikia technikos, su kuria žinotume, kaip dirbti“, – pasakojo lenktynininkas.

B. Vanagas teigė, kad labiausiai nori „Mini“ automobilio, bet jį gauti šansai yra minimalūs, todėl bandys ir kitas alternatyvas.

„Iš principo „Mini“ ir BMW yra vienas ir tas pats automobilis. Aišku, naujausio „Mini“ automobilio neįpirksime net geriausiomis sąlygomis, tad kalbėsime apie senesnę specifikaciją arba pirksime BMW“, – kalbėjo B. Vanagas.

Lenktynininkas taip pat neatmeta „Toyota Hilux“ ir „Ford Ranger“ variantų. Pastarasis automobilis tik šiais metais startavo ralio maratonų varžybose, tad dar gali pažerti įvairių netikėtumų, tačiau B. Vanagas jame mato potencialą ir yra linkęs rizikuoti.

Automobilis Dakaro ralyje yra pagrindinė, bet ne vienintelė sėkmės sudedamoji. Nepriekaištingas mechanikų darbas taip pat daug ką reiškia. Gamyklinės komandos šią dalį išdirbusios idealiai. „Mini“ komanda turi dvi mechanikų pamainas, ji niekada nepritrūksta atsarginių dalių. Lenktynininkas teigė, kad idealiausia būtų tapti gamyklinės komandos nariu.

„Viskas dar derybų klausimas, bet nusipirkti vietą galima beveik kiekvienoje gamyklinėje komandoje. Priklauso tik sąlygos. Kuo esi geresnis vairuotojas, kuo esi jiems įdomesnis, tuo tai padaryti pigiau“, – kalbėjo B. Vanagas.

Šiemet lenktynininkas Dakare startavo versdamasis pusantro milijono litų biudžetu. Startuoti „Mini“ komandoje kainuotų tiek pat, bet jau skaičiuojant eurais. B. Vanagas įsitikinęs, kad lietuviams ši kaina būtų mažesnė, tačiau biudžetą reikėtų vis tiek padidinti.

„Resursų Lietuvoje tikrai dar yra. Aš manau, kad neatlikome viso darbo iki galo, ir galime surinkti didesnį biudžetą. Tiek šiemet, tiek pernai parodėme, kad susidomėjimas šiuo projektu yra didžiulis. Dabartiniai rėmėjai yra patenkinti ir neketina trauktis“, – kalbėjo B. Vanagas.

Pasak jo, kuo daugiau investuoji, tuo daugiau gauni ir grąžos.

„Lenktynės yra verslas. Mūsų partneriai gauna labai daug žinomumo, daug naudos, galime ieškoti ir naujų. Ir nebūtinai apsiribosime Lietuva“, – sakė B. Vanagas.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Lietuviai vėl atakuoja Kremliaus propagandos ruporus: priminė Rusijai nemalonius faktus (138)

Rugpjūčio 23-oji Lietuvoje minima kaip Juodojo kaspino diena , prisimenant 1939 m. rugpjūčio...

A. Užkalnis. Baikime beprotybę dėl mokyklų (33)

Jūs tik pažiūrėkite, kas darosi kiekvienais metais šalyje, artėjant rugsėjo pirmajai. Ant...

Signalas išvykusiems: Lietuvoje verslas neranda 20–30 tūkst. darbuotojų (497)

„Mes turime dažniau klausyti jaunimo. Dažnai galvojame, kad vyresni – protingesni ir daugiau...

Gydytojas rezidentas atvirai: kas paverčia gydytojus cinikais, ligoniais ir emigrantais (16)

Tai yra atviras laiškas, skirtas Lietuvos visuomenei, Kauno gyventojams, LR Vyriausybei ir Sveikatos...

Lyg filme: lietuvis asmens sargybinis iš degančio autobuso Londone išgelbėjo keleivius (67)

Asmens sargybiniu Londone dirbantis 27-erių Marius Asteika per akimirksnį tapo miesto didvyriu,...

Apmaudi klaida: įvaikinto, o vėliau biologiniam tėvui grąžinto kūdikio gyvenimas baigėsi tragiškai (1)

Vienai porai buvo priteista 3,25 mln. dolerių kompensacija, kai jų įvaikintą kūdikį nužudė...

Prokurorai nesnaudžia: po šaudynių pasislėpusiam J. Baronui paruošta „staigmena“ namuose atliko kratą, pareikšti įtarimai (141)

Aiškėja naujos detalės šaudynių sostinės Antakalnio mikrorajone byloje – vos tragiškai...

Didi diena: atidengtas paminklas A. Komskio nušautam pareigūnui Ramziui (69)

Trečiadienį Vilniaus rajone, Mickūnuose, atidengta skulptūra, skirta tarnybos metu žuvusiems...

Į Vilnių grįžęs „Dinner in the Sky“ vilios estiškais patiekalais ir gražiausiomis savaitės asmenukėmis (10)

Trečiadienį prasidėjo šeštoji gurmaniška „Dinner in the Sky“ viešnagė Vilniuje....

Ar naršyti internete darbo metu – nusikaltimas? (22)

Kas naujo internetinėse parduotuvėse? Kas rašoma „Facebook`e“? Gal atsirado naujų pasiūlymų...