Pelnyti taškai, teisėjų klaidos, varžovų silpnybės ir galimybė parsivežti medalius namo – šios temos kuriam laikui tampa kone vyraujančiomis derybose ir susitikimuose.

Pirmosios beveik vidurnaktį pasiektos Lietuvos pergalės sukėlė tikrą emocijų proveržį. Nors pirmojo etapo rungtynių transliacijų laikas buvo patogus dirbantiems nuo 8 iki 17 val., jau šį penktadienį krepšinio rinktinės kovose palaikymo prireiks ir darbo metu – mačas tarp Lietuvos ir Belgijos rinktinių prasidės 15 val. 30 min.

Rungtynių eigą seks visomis priemonėmis

Iš visų, kurie stebi Europos krepšinio čempionatą, net 75 procentai dirbančių žmonių yra pasiryžę rungtynių eigą sekti darbo metu, rodo oficialaus Europos krepšinio čempionato transliuotojo „Viasat“ užsakytos apklausos duomenys.

Krepšinio entuziastai atvirauja, kad rungtynes seks visais įmanomais būdais – internetu, telefonu, per radiją. Nors darbo metu palaikyti Lietuvos rinktinę gali ne visi, bet daugelis džiaugiasi, jog krepšinio varžybas darbo metu kartu su visu kolektyvu galės stebėti ir per televiziją.

Darbdaviai nedraudžia

Nors, remiantis teisės aktais, krepšinio rungtynių žiūrėjimas darbo metu – darbuotojų ir darbdavio tarpusavio susitarimas, bendrovės „Personalo sprendimai“ direktorė Neringa Sabeckienė savo praktikoje draudžiančių žiūrėti krepšinio varžybas verslininkų sutinka labai retai.

„Kartais pasitaiko darbdavių, kurie netoleruoja tokių praktikų vien todėl, kad patys nemėgsta krepšinio, tad dirba ir verčia dirbti savo darbuotojus“, – teigia Neringa Sabeckienė.

Kita vertus, ignoruoti savo darbuotojų poreikius ir pomėgius – neprotinga: „Nesvarbu, ar tai būtų krepšinio rungtynės, ar plaukimo varžybos – įvairūs draudimai darbo vietoje kuria įtampą, mažina produktyvumą – darbuotojai ima slapukauti ir apsimeta, kad dirba“.

Net tie, kurie žiūrėti krepšinio darbo metu atvirai neskatina, puikiai žino, kad rungtynių metu dalis kolektyvo pasineria toli gražu ne į darbus, bet tam neprieštarauja.

Naudoja kaip motyvacinę priemonę

Buitinės technikos ir elektronikos prekybos tinklo „Technorama” rinkodaros vadovas Morkus Matkevičius pastebi, kad artėjant krepšinio čempionatui televizorių nuperkama daugiau, o tarp pirkėjų – ir įmonės. „Kai kurie pirkėjai prisipažįsta, kad televizorius įmonei įsigyti planavo jau seniai, bet Europos krepšinio čempionatas pasirodė puiki proga tai padaryti“.

Krepšinio varžybų stebėjimas – viena iš motyvacinių priemonių. Siekdami sustiprinti kolektyvą ir darbuotojų pasitikėjimą įmone, vadovai neretai imasi išradingų būdų – organizuoja išvykas, biurą aprūpina įvairiomis laisvalaikio praleidimo priemonėmis – stalo futbolu, kavos aparatais, t. t. ir stengiasi pasirūpinti, kad darbuotojai savo darbo vietoje jaustųsi patogiai.

„Personalo sprendimų“ vadovė Neringa Sabeckienė įsitikinusi, kad lankstus įmonės požiūris į tokią veiklą kaip krepšinio žiūrėjimas - labai svarbi įmonės kultūros dalis. Taip kuriama laisva atmosfera dirbti ir bendrauti, panašėja bendrosios įmonės ir darbuotojo vertybės – darbuotojai jaučiasi įmonės dalimi ir pasiekia geresnių rezultatų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (103)