Nors Antano Juknevičiaus ir Vytauto Obolevičiaus ekipažui Dakaro ralyje nesiseka taip, kaip jie norėtų, bet istorijų vyrai grįžę namo turės papasakoti su kaupu. Be atsarginių detalių važiuojantys ir lyderių automobilių apdaužyti vyrai nenuleidžia rankų. Likus dviem etapams iki ralio pabaigos link finišo jie juda su ne ką mažesniu entuziazmu nei prieš dvi savaites pradėjo lenktynes, nors ir dreba po kiekvieno jų automobilio krestelėjimo.
Antanas Juknevičius
© T.Tumalovičiaus nuotr.

Ekipažo automobilis griūva pats vien dėl trasos sunkumo, bet prie problemų prisideda ir kiti lenktynininkai. Visgi A. Juknevičius ir ten randa šviesiąją pusę.

„Kopose kinų MINI ekipažas nevilty važiavo už mūsų. Nežinau, jie gal bijojo pasimesti, ar galvojo, kad mes labai techniškai važiuojame, bet nusprendė mus sekti. Atvažiavome prie kopos iš šono ir sustojome apsižiūrėti. Tada jie atsitrenkė į mūsų ratą. Kreivas dar dabar stovi, ratų suvedimą išmušė akimirksniu, nebegalėjome normaliai vairuoti, tai kokias dvi valandas taip praradome”, - pasakojo lenktynininkas.

A. Juknevičius juokavo, kad tik tai jį ir guodžia šiame Dakare - jei jau lyderių automobiliai trankosi į juos, tai gal nėra tokie lėti.

Lenktynininkas pretenzijas gali reikšti ne vien milijonieriams iš Azijos.

„Po to italai dar trenkėsi į mus. Sustojome kopose palaukti kol jie pravažiuos, o šie, niekur nesidairydami, atbuli trenkėsi į mus. Po to išlipo ir paprašė, kad įsidėtume jų galinį buferį su numeriais ir labai brangiomis lempomis”, - sakė lenktynininkas.

Iš pradžių pykęs A. Juknevičius atlyžo ir įsidėjo pas save į automobilį kolegų detalę. Mūsiškis šypsenos nepraranda ir sako, kad kuo sunkiau, tuo linksmiau.

Dakaras mums per lengvas tapo, tad nutarėme pasisunkinti jį. Važiuojame naktimis ir be atsarginių dalių. Kai kiti dieną važiuoja, mes trasoje remontuojame automobilį”, - kalbėjo lenktynininkas.

„Mes nebeturime atsarginių dalių. Net nuo žurnalistų automobilio nurinkome detales. Dabar stovi visa kreiva. Patys važiuojame be vieno amortizatoriaus, ribotuvo diržų. Kol važiuoja, tai važiuoja, bet jei šiandien sustosime, tai baigsime Dakarą”, - sakė lenktynininkas.

Lenktynininkas teigė, kad negali važiuoti ramiai ir užtikrintai, o turi drebėti ir bijoti, kad tik nesustotų.

„Mes patys nusiteikę gerai. Pasidarome viską gerai ir išvažiuojame nusiteikę kovoti, bet kartais jau svyra rankos. Nuvažiuoji šimtą kilometrų ir sustoji remontuotis. Važiavimas vien per vargą”, - sakė A. Juknevičius.

Kaip pagalbinis automobilis kazachams turėjęs važiuoti A. Juknevičius savy rado daugiau potencialo ir teigė, kad pagal savo galimybes jų ekipažas galėtų važiuoti geriausių dvidešimtuke. Lietuviai atkarpose, kai nereikia stovėti ir remontuoti automobilio, padaro nemažai lenkimų, rodo gerą greitį. Kortas sujaukė netinkamas automobilio pasirinkimas, kuris po Dakaro bus naudojamas nebent treniruotėms.

„Tai visiškai standartinis automobilis, kad kiekvienas žmogus suprastų. Sunkiausiam pasaulio maratonui jis per minkštas ir nuolat lūžta. Kitą kartą Dakare su juo nestartuosiu ir niekam nepatariu. Reikia važiuoti prototipų klasėje, ten automobiliai tvirtesni, bet ir kainuoja 5 ir 10 kartų daugiau. Kitąmet nieko nesiimu prognozuoti, reikia žiūrėti kaip bus su biudžetu”, - kalbėjo lenktynininkas.

Nepaisant 11-ame greičio ruože sulūžusios greičių dėžės, lenktynininkai sugebėjo susiremontuoti automobilį ir trasą pabaigė. Ne kartą savo užsispyrimą parodę lietuviai rankų nenukabina ir iki finišo likus vos 500 kilometrų greičio ruožų, visos galimybės finišuoti pačių lenktynininkų rankose.

Organizatoriai dar prieš dvi dienas lenktynininkų instruktaže pasakė, kad net ir nesurinkus daugiau nei keturių atskaitos taškų, kas pagal reglamentą reikštų diskvalifikaciją, lenktynininkai nebus šalinami iš varžybų. Tokį organizatorių lėmė tai, kad šiemet lenktynių jau nebaigė didžiulis skaičius lenktynininkų.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Top naujienos

Traukinys Maskva-Vladivostokas: lietuviai juo vyko, tikėdamiesi nuotykių ir problemų (60)

Šią vasarą aš – Tadas, ir mano brolis Mantas, atostogoms nusprendėme pasirinkti kiek...

Sezoninį darbą pasirinko dėl neįprastos priežasties: šis įdarbinimas buvo pats svarbiausias (7)

Dauguma jaunuolių sezoninį darbą renkasi dėl paprastų priežasčių, vieni nori užsidirbti...

Eksperimentas: 7 absoliutaus pritarimo vyrui dienos (9)

Kas bus, jei ištisą savaitę pamėginsime pritarti bet kokiam vyro sprendimui? Eksperimentas, kurį...

Tris kartus už nuosavus tvirtesni dantys – per parą (21)

„ Dantys per vieną valandą – dantys vienai valandai“, – anksčiau ironizuodavo...

Rusijos propagandos gniaužtuose atsidūrusios šalies atstovė: žmonės mąsto, emigruoti ar dar palaukti (256)

Jauna moteris, buvusi kandidatė Moldovos prezidento rinkimuose Maia Sandu yra pasiryžusi...

Žvaigždžių gretos byra: Europos čempionatas – be būrio elitinių žaidėjų (8)

Savaitgalį vos per 24 valandas iš Europos krepšinio čempionato žaidėjų sąrašo buvo...

Į susišaudymo Vilniuje sūkurį pateko ir S. Stavickis-Stano (91)

Pirmadienio vakarą Vilniuje , Antakalnio gatvėje, aidėjo šūviai. Policijos duomenimis, tarp...

Vilniuje esančioje Antakalnio gatvėje aidėjo šūviai papildyta 20.44 (77)

Šiandien Vilniuje aidėjo šūviai. Antakalnio gatvėje esančioje kavinėje tarp susipykusių...

Vilniaus viešnamiuose – meilės pažinčių svetainėse ieškančios užsienietės (51)

Iš jaunų merginų prostitucijos pralobti užsigeidę sutuoktiniai nutarė eiti lengviausiu keliu –...

Duonos gamintojai pasišovė išsaugoti lietuviškos ruginės duonos tradicijas (19)

Lietuva nuo seno visame pasaulyje garsėja ruginės duonos gamybos tradicijomis. Vis dėlto...