Antrą kartą „Oscar“ automobiliu Dakaro ralį įveikęs B. Vanagas vertėsi 1,5 mln. litų biudžetu.

„Galiu pasakyti, kad vien startiniai mokesčiai sudarė apie 400 tūkstančių litų. Nenorėčiau detalizuoti, kiek išleido mūsų partneriai, tačiau šis Dakaras nemažai kainavo ir man pačiam.

Sporto rinkodara yra verslas. Mūsų komandoje kiekvieną dieną kiaurus metus dirba daugiau nei 10 žmonių, kurie valdo įvairius su tuo susijusius procesus. Partneriams tinka tai, ką mes darome, todėl jie ir yra drauge. Didžioji dalis biudžeto buvo surinkta iš jų“, – aiškino pilotas.

Kitais metais Dakaro ralyje jis planuoja startuoti nauju automobiliu. Jei pavyktų įgyvendinti ambicingiausią sumanymą, B. Vanagas bandytų gauti vietą „X-raid“ komandoje, kurios atstovai važiuoja Dakare šiemet dominavusiais „Mini“ automobiliais.

„Manau, kad „Mini“ yra bent 20 procentų greitesnis už „Oscar“. Tačiau brangesnis jis bent 5 kartus“, – palygino konkuruoti dėl aukštų vietų bendroje įskaitoje nusiteikęs lietuvis.

Tuo tarpu senąjį „Oscar“ automobilį skaitytojai B. Vanagui siūlė parduoti kitam Dakaro ralyje dalyvaujančiam Lietuvos lenktynininkui Antanui Juknevičiui. Pastarasis varžybų metu neslėpė, jog jo standartinis „Toyota“ visureigis neatitinka ralio lygio, ir juokais pavydėjo B. Vanagui paskutinio parduoto latvių inžinierių kūrinio. Keletas portalo lankytojų patarė žengti dar toliau ir lietuviams kitame Dakaro ralyje suvienyti jėgas įkuriant bendrą komandą.

Antrą kartą Dakaro ralyje startavęs B. Vanagas galutinėje rikiuotėje užėmė 35-ą vietą, atsilikęs nuo čempiono iš Ispanijos Nani Romos 28,5 valandos. Prieš metus jis buvo 65-as.

Skaitytojai domėjosi, ar lietuvio progresui įtakos turėjo šturmano pasikeitimas: vietoje pernai kelio knygą skaičiusio Sauliaus Jurgelėno šįkart keleivio kėdėje greta B. Vanago sėdėjo patyręs baltarusis Andrejus Rudnickis.

„Andrejus turi daug patirties, kurios neturėjo Saulius, tad kažkuria prasme buvo kiek lengviau. Reikėtų nepamiršti ir to, kad ir man tai buvo jau antras Dakaras, tad žinojau, ko galime laukti. Labai vertinu praėjusį Dakarą, nes jis mums suteikė labai daug informacijos, kaip ir kas gali nutikti“, – prieš metus patirtą pirmąjį krikštą prisiminė B. Vanagas.

Tiesa, fizinis krūvis ir šįkart jam teko nelengvas. Dėl pragariško karščio juodajame „Oscare“ ekipažas į saloną prieš greičio ruožą įsidėdavo 9 litrus vandens, tačiau lenktynių metu B. Vanagas vis tiek numetė 3-4 kg. svorio.

Vairavimą jam apsunkino ir sužeistas pirštas, kurį, keičiant ratą, prispaudė automobilis.

„Dabar iš skausmo stadijos pirštas perėjo į nejautrą. Apsilankysiu pas medikus, bus aiškiau. Žinau tik tiek, kad vairuoti sveikais pirštais lengviau“, – šyptelėjo pilotas.

Paklaustas, koks nutikimas Dakaro ralyje jam buvo linksmiausias, B. Vanagas prisiminė vienuoliktą etapą.

„Linksmiausia buvo, kai parsivežėme regbio kamuolio dydžio akmenį, įstrigusį tarp apsaugų. Gerai, kad jis nepridarė daug žalos“, – sakė lenktynininkas.

Jis taip pat sulaukė klausimo, ar nesiruošia priimti į savo komandą ir investuoti į jauną pilotą, kuris galbūt skintų pergales ateityje.

„Jau keletą paskutinių metų stebiu rinką. Yra norinčių, kad padėčiau, bet gaila, jog degančių akių nematau“, – teigė B. Vanagas.

Kitas Lietuvos duetas – A. Juknevičius ir Vytautas Obolevičius - Dakaro ralyje užėmė 56-ą vietą, nugalėtojui pralaimėję beveik 88 valandas.

Daugiau nei 9 tūkstančių kilometrų maratoną šiemet iki pabaigos atlaikė 62 iš 147 startavusių automobilių ekipažų (laimėjo N. Roma su „Mini“), 78 iš 174 motociklininkų (laimėjo ispanas Marcas Coma su KTM), 15 iš 40 keturračių vairuotojų (laimėjo čilietis Ignacio Casale su „Yamaha“) ir 50 iš 70 sunkvežimių komandų (laimėjo Andrejus Karginovas su „Kamaz“).

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (139)