Važiavimas paskui sunkvežimius – tarsi rusiška ruletė

 (101)
Kelyje kasdien prasilenkiame su sunkvežimiais, tačiau retas vairuotojas susimąsto, kad važiavimas paskui sunkiasvorį transportą – mirtinai pavojingas. Naujas tyrimas atskleidė, kad viena didžiausių tikimybių žūti kelyje yra atsitrenkti į vilkiko puspriekabės galą.
© youtube.com

Amerikos nepelno organizacija IIHS („Insurance Institute for Highway Safety“) teigia, kad nors pastaraisiais metais tiek puspriekabių gamintojai, tiek ir automobilių kompanijos pagerino saugumą taip, kad tikimybė išgyventi įlėkus į vilkiko galą ir yra didesnė nei anksčiau, vis dėlto šis derinys vis dar kelia siaubą.

Automobiliui palindus po puspriekabe, jo keleiviai gali patirti itin sunkių galvos ir kaklo traumų ir net žūti.

IIHS išbandė aštuonių tipų puspriekabes ir išsiaiškino, kad labiausiai automobilius nuo palindimo po puspriekabe saugo jos gale esančios metalinės iškyšos. Vis dėlto jos automobilio keleiviams taip pat gali sukelti ir didesnį pavojų, ypač jeigu smūgis į puspriekabės galą būna iš šono.

Geros naujienos vairuotojams yra tos, kad dauguma puspriekabių gamintojų pasirūpina, kad metalinės iškyšos būtų tvirtesnės nei reikalauja saugumo normos.

Teigiama, kad per pastarąjį dešimtmetį žūčių dėl įvažiavimo į puspriekabės galą gerokai sumažėjo, vis dėlto tiksli statistika neatskleidžiama.

Specialus projektas „Saugus eismas“
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Saugus eismas

Instruktorius priminė apie sugriežtėjusią tvarką: kelios taisyklės, kurių nežinantys liks be teisių (220)

Kada paskutinį kartą skaitėte Kelių eismo taisykles? DELFI paprašė, kad vairavimo instruktorius primintų nuo 2017 metų sausio 1-osios įsigaliojusius pasikeitimus, kurie ne vienam turėtų sukelti minčių: gal geriau pasivaikščiosiu.

Moteris pasidalino skaudžia patirtimi: su gimtadieniu likimas padovanojo avariją (20)

Greitį mėgstantiems vairuotojams ne visada pakanka išgirsti perspėjimą kelyje būti atsargiems – kai kuriems šios klaidos pasekmes tenka išgyventi savo kailiu, jog pradėtų rūpintis savo ir kitų saugumu. Panevėžietė Kristina Ostrauskienė nusprendė pasidalinti savo skaudžia patirtimi ir tikisi, jog kiti vairuotojai pasimokys iš svetimos klaidos.

Nerami savaitė keliuose: sužeistuosius skaičiuoja dešimtimis (10)

Lietuvos kelių policijos tarnyba informuoja, kad per savaitę, rugpjūčio 4–10 d. (penktadienį–ketvirtadienį), šalies keliuose, pirminiais duomenimis, įvyko 77 eismo įvykiai, kuriuose nukentėjo žmonės. Žuvo 1 eismo dalyvis: 84 metų pėsčioji (eismo įvykis įvyko pėsčiųjų perėjoje).

Parodė, kas nutinka neprisisegus ant galinės sėdynės (13)

Neseniai atlikta Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) tyrimų organizacijos Draudimo instituto greitkelių saugumui (Insurance Institute for Highway Safety, IIHS) studija parodė, kad šokiruojantis skaičius suaugusių žmonių nesivargina užsisegti saugos diržų, kai sėdi galinėse keleivių sėdynėse.

Egzaminų klausimai: kur dažniausiai klysta būsimieji vairuotojai? net du trečdaliai klumpa ties vienu ženklu (61)

Kokias egzaminų temas būsimiems vairuotojams sekasi perprasti sunkiausiai? Kokie yra sunkiausi ir lengviausi A, B, C, D vairavimo kategorijų egzaminų klausimai? Kiek mokiniai vidutiniškai užtrunka spręsdami Kelių eismo taisyklių (KET) testus ir kurios kategorijos vairuotojo pažymėjimą siekia įgyti daugiausiai bei mažiausiai vairuotojų? Tai išsiaiškinome peržvelgę vienos didžiausių vairavimo teorijos mokymosi svetainės www.ketbilietai.lt statistiką.
LIETUVOS KELIUOSE IKI: Rugpjūčio 17D.
2017 2016
Eismo įvykių 2035 1847
Žuvo 119 108
Sužeista 2427 2201