Patyrusio lenktynininko Vaidoto Žalos teigimu, jeigu sprogsta padanga, didžiausiu iššūkiu vairuotojui tampa stabdymas. „Iš karto atsiranda stiprus tempimas į tą pusę, kurioje sprogo ratas. Vairuotojas turėtų nepasikliauti pirmu instinktu - tokioje situacijoje stabdyti reikia spausti ne staigiai, o labai švelniai“, - patarimais dalijosi specialistas.
Profesionalas taip pat bandė nuraminti išsigandusius – didelis pavojus tyko tik tuomet, kai sprogsta priekinis ratas. Staiga oro netekus galiniam ratui, kaip dažniausia ir yra įprasta, nei vairuotojui, nei keleiviams realus pavojus negresia.
„Jeigu rate ne daug oro, tai automobilio valdomumas prie didesnio greičio yra prastas. Vadinasi jeigu dešinysis ratas nuleistas, tai sukant į kairę, automobilis gali nesilaikyti ant kelio tai kaip norėtųsi. Antra – išsileidusią padangą kur kas lengviau pramušti į menkesnę duobę, o važiuojant didesniu greičiu padangą gali ir sprogti“, - sakė V. Žala.
Specialistas pataria, kad reikėtų nuolat apžiūrėti savo padangas. Kilus įtarimui dėl oro kiekio padangose reikėtų nedelsiant nuvažiuoti į artimiausią degalinę.