Į socialinį eksperimentą pakviesti DELFI žurnalistai nežinojo reportažo temos, o šiuos šokiruojančius vaizdus žiūrėjo pirmą kartą. Itin žiaurūs vaizdai nepaliks abejingų.

DELFI primena, kad socialinės reklamos dažnai būna itin žiaurios ir gąsdinančios, tačiau moksliniai tyrimai rodo, kad būtent dėl to žiūrovai labiau sukoncentruoja savo dėmesį ir reklama tampa paveikesnė, ilgiau išlieka atminty bei daro didesnį poveikį žmonių elgesiui.

Be to, rodo anksčiau atlikti moksliniai tyrimai, kad tokios reklamos išprovokuoja stiprias emocijas ir taip tampa dar labiau efektyvios. Nenuostabu, kad remiantis tokiais tyrimų rezultatais visame pasaulyje kuriamos šokiruojančios saugų elgesį keliuose skatinančios socialinės reklamos.

DELFI sudarytą labiausiai šokiruojančių ir daugiausiai peržiūrų socialiniame tinkle „Youtube“ sulaukusių saugaus vairavimo socialinių reklamų sąrašą rasite čia.

Taip pat primename, jog rūpintis savo ir artimųjų saugumu gatvėje ir kelyje itin svarbu. Vien šiais metais (iki vasario 12 d.) Lietuvoje eismo įvykiuose žuvo 16 žmonių. Žuvo 9 pėstieji, 4 vairuotojai (iš jų – 1 motociklo vairuotojas) ir 3 keleiviai. Pastarųjų jų amžiaus vidurkis – 44-eri metai. Tarp žuvusiųjų yra 13 vyrų ir 3 moterys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)