Kaip veikia pėsčiųjų saugos oro pagalvės?

 (6)
Volvo“ naujausiuose savo modeliuose įrengia išorines oro saugos pagalves – apsaugoti pėsčiuosius nuo galimų traumų susidūrimų metu. Statistika rodo, kad Europoje iš visų kasmet autoįvykiuose žūstančiųjų pėstieji sudaro maždaug 50%, Kinijoje – 26%.
Volvo V40 saugos oro pagalvė pėsčiajam
© Gamintojo nuotr.

Švedų automobilių gamintojas „Volvo“ gerai žinomas savo ypatingu dėmesiu saugiam važiavimui: nuolat diegia pačias naujausias technologijas, skirtas apsaugoti vairuotoją ir keleivius nuo galimų sužeidimų autoįvykio metu.

Pėsčiųjų džiaugsmui, neseniai savo dėmesį „Volvo“ atkreipė ir į juos. Siekdamas kiek įmanoma labiau apsaugoti pačius pažeidžiamiausius eismo dalyvius nuo tragiškų pasekmių, savuosiuose automobiliuose jis įrengė išorines oro saugos pagalves. Naujoji technologija buvo pristatyta Ženevos automobilių parodoje dar pernai, tačiau buvo įdiegta tik V40 modelio automobiliuose; šiuos automobilius šiuo metu galima įsigyti jau ne vienoje šalyje.

„Volvo“ saugumo strategijos vyriausiasis vadybininkas Janas Ivarssonas pasakoja, kad saugiųjų automobilių priekinėje dalyje yra įrengti 7 smūgio davikliai, kurie susidūrimo metu įjungia iš po variklio dangčio iššokančios oro saugos pagalvės išskleidimo mechanizmą. Ši oro pagalvė absorbuoja smūginę energiją ir smarkiai sumažina tikimybę pėsčiajam susižaloti į priekinę automobilio dalį. Be to, automobilis turi išvien su stabdžių sistema veikiantį radarą, kuris aptinka prieš automobilį atsiradusią kliūtį ir, šiai laiku nepasišalinus ar vairuotojui nespėjus pristabdyti automobilio, automatiškai įjungia stabdžius.

Apie oro pagalvės veikimo mechanizmą sužinosite pažiūrėję žemiau patalpintą filmuką:

www.technologijos.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Saugus eismas

Instruktorius priminė apie sugriežtėjusią tvarką: kelios taisyklės, kurių nežinantys liks be teisių (212)

Kada paskutinį kartą skaitėte Kelių eismo taisykles? DELFI paprašė, kad vairavimo instruktorius primintų nuo 2017 metų sausio 1-osios įsigaliojusius pasikeitimus, kurie ne vienam turėtų sukelti minčių: gal geriau pasivaikščiosiu.

Moteris pasidalino skaudžia patirtimi: su gimtadieniu likimas padovanojo avariją (20)

Greitį mėgstantiems vairuotojams ne visada pakanka išgirsti perspėjimą kelyje būti atsargiems – kai kuriems šios klaidos pasekmes tenka išgyventi savo kailiu, jog pradėtų rūpintis savo ir kitų saugumu. Panevėžietė Kristina Ostrauskienė nusprendė pasidalinti savo skaudžia patirtimi ir tikisi, jog kiti vairuotojai pasimokys iš svetimos klaidos.

Nerami savaitė keliuose: sužeistuosius skaičiuoja dešimtimis (10)

Lietuvos kelių policijos tarnyba informuoja, kad per savaitę, rugpjūčio 4–10 d. (penktadienį–ketvirtadienį), šalies keliuose, pirminiais duomenimis, įvyko 77 eismo įvykiai, kuriuose nukentėjo žmonės. Žuvo 1 eismo dalyvis: 84 metų pėsčioji (eismo įvykis įvyko pėsčiųjų perėjoje).

Parodė, kas nutinka neprisisegus ant galinės sėdynės (13)

Neseniai atlikta Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) tyrimų organizacijos Draudimo instituto greitkelių saugumui (Insurance Institute for Highway Safety, IIHS) studija parodė, kad šokiruojantis skaičius suaugusių žmonių nesivargina užsisegti saugos diržų, kai sėdi galinėse keleivių sėdynėse.

Egzaminų klausimai: kur dažniausiai klysta būsimieji vairuotojai? net du trečdaliai klumpa ties vienu ženklu (61)

Kokias egzaminų temas būsimiems vairuotojams sekasi perprasti sunkiausiai? Kokie yra sunkiausi ir lengviausi A, B, C, D vairavimo kategorijų egzaminų klausimai? Kiek mokiniai vidutiniškai užtrunka spręsdami Kelių eismo taisyklių (KET) testus ir kurios kategorijos vairuotojo pažymėjimą siekia įgyti daugiausiai bei mažiausiai vairuotojų? Tai išsiaiškinome peržvelgę vienos didžiausių vairavimo teorijos mokymosi svetainės www.ketbilietai.lt statistiką.
LIETUVOS KELIUOSE IKI: Rugpjūčio 17D.
2017 2016
Eismo įvykių 2026 1842
Žuvo 118 108
Sužeista 2415 2195