UAB „Transporto studijos“ direktoriaus pavaduotojo Ramūno Vėlavičiaus teigimu, dažniausiai techninės apžiūros centruose vairuotojams koją kiša problemos susijusios su žibintais.

Pašnekovas aiškino, kad problemos kyla dėl „netinkamų šviesos šaltinių ir netinkamo šviesos srauto pokrypio“. Kitas aspektas – neefektyviai veikiantys stabdžiai.

„Labiau akcentuotinas stovėjimo stabdis, kuris galbūt rečiau naudojamas užsistovi. Dažnai pasitaiko, kad teikiant automobilį techninei apžiūrai, jis yra nesureguliuotas“, - kalbėjo R. Vėlavičius.

DELFI pateikia Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacijos „Transeksta“ statistiką, parodančią, kokie neatitikimai techninės apžiūros centruose nustatomi dažniausiai:

1. Artimosios šviesos žibintų sureguliavimas (~17 proc.);
2. Ratų pakabos lankstinės jungtys (šarnyrai) (~11 proc.);
3. Eksploatacinių skysčių nuotėkis (~6 proc.);
4. Darbinių stabdžių veikimo sutrikimas (stabdymo netolygumas viršija leistinas ribas) (~6 proc.);
5. Netinkama dyzelinio variklio būklė ir (ar) dūmingumas viršija nustatytas ribas (~6 proc.);
6. Nepakankamas stovėjimo stabdžio efektyvumas (~5 proc.);
7. Vairo traukių šarnyrinių jungčių susidėvėjimas (klibėjimas) (~4 proc.);
8. Nesandari išmetimo sistema (~4 proc.);
9. Nėra gesintuvo (~3 proc.);
10. Išmetamosios dujos (benzinu ir dujomis varomi varikliai) (~3 proc.);
11. Nepritvirtinta arba netinkamai pritvirtinta akumuliatorių baterija (~3 proc.);
12. Priekinių žibintų reguliavimo įtaisas neveikia arba turi akivaizdžių veikimo sutrikimų (~3 proc.). Tikrinimas atliekamas nuo š.m. kovo 1 d.