Vienoje iš kortelių „Angry Birds” herojai pavaizduoti Kremliaus fone dėvintys kepurę su „ausimis”.

Bankas tikisi, kad kortelės išpopuliarės – vien šiemet planuojama išplatinti 100 tūkst. egzempliorių. Tolimesnis kortelių likimas paaiškės įvertinus paklausą. Bankas tikisi, kad „paukščiai” privilios 25-35 metų klientus – būtent tokio amžiaus žmonės dažniausiai žaidžia „Angry Birds”.

Kiek „Promsvyazbank” teko sumokėti už šio žaidimo herojų atvaizdus, nepranešama.

Žaidimą „Angry Birds” sukūrė Suomijos bendrovė „Rovio”. Pirmą kartą jis pasirodė 2009 m. gruodį ir sulaukė fenomenalios sėkmės – vien per „Apple” internetinę parduotuvę buvo nupirkta 12 mln. šio žaidimo versijų.

Žaidimo esmė – naudojant paukštį reikia numušti kiaules. Užduoties pasunkinimui naudojamos įvairios konstrukcijos.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)