Pranešimas spaudai
Vilnius, 2015 m. liepos 31 d

Iš esmės pasikeitus situacijai rinkoje ir ženkliai išaugus maisto ir kasdienių prekių užsisakymo internetu paslaugos paklausai Vilniuje, elektroninė parduotuvė „Barbora“ investuoja į naujus specialiai maistui vežti skirtus automobilius ir kuria naujas darbo vietas.

„Šią savaitę naujų registracijų ir pirkėjų srautas mūsų elektroninėje parduotuvėje padidėjo 3-4 kartus. Svarbiausia mūsų užduotis šiais metais yra patenkinti šį išaugusį poreikį ir kartu išlaikyti aukštą paslaugos kokybę. Po kelių savaičių Lietuvą jau turėtų pasiekti dalis naujai užsakytų, specialiai maistui vežti pritaikytų „Barboros“ automobilių. Užsakėme 20 naujų automobilių, tačiau, jei paslaugos poreikis išliks toks pat aukštas kaip dabar, planuosime papildomas investicijas“, - sako bendrovės „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis.

Iki lapkričio mėnesio „Barbora“ planuoja sukurti apie 80 naujų darbo vietų. Šiuo metu įmonėje yra 137 darbuotojai.

Vilniuje maisto ir kasdienes prekes į namus pristatanti elektroninė parduotuvė „Barbora“ veiklą pradėjo 2014 metų pavasarį. Skaičiuojama, kad per šį laikotarpį jos paslaugas išbandė daugiau nei 10 proc. vilniečių šeimų. Šiuo metu „Barboros“ asortimentą sudaro daugiau nei 7000 skirtingų prekių.

Pasak „Barbora“ vadovo elektroninė prekyba maisto produktais iš esmės skiriasi ir nuo įprastų interneto parduotuvių, ir nuo tradicinio prekybos centrų verslo modelio. „Norint sėkmingai vystyti šią paslaugą, jai reikia skirti visą dėmesį ir turėti galimybes nuolat investuoti į paslaugos tobulinimą. Tai sudėtingas ir gana rizikingas verslas, kurio rezultatai nėra matomi iš karto, tačiau mes juo tikime ir turime akcininkų palaikymą. Tai leidžia mums pritraukti reikalingas investicijas“, - sako T.Kibildis.

„Rinkoje turime konkuruoti ne tik su kitomis elektroninėmis parduotuvėmis, bet ir tradicinėmis, šalia namų esančiais prekybos centrais. Todėl didžiausią dėmesį turime ir toliau skirti paslaugos kokybės gerinimui. Šiemet pristatėme pirkėjams nemažai naujovių – nuo mobiliosios „Barboros“ programėlės išmaniesiems telefonams, iki galimybės atsiskaityti už pirkinius grynaisiais pinigais ar kortele prie durų, kai kurjeris pristato prekes. Papildomas galimybes užsisakant prekes internetu pasiūlysime pirkėjams ir ateityje“, - sako T.Kibildis.

Bendrovė „Barbora“ yra pasirašiusi strateginės partnerystės sutartį su „Maxima“ mažmeninės prekybos tinklu.

„Su strateginiu partneriu dirbame rinkos sąlygomis, o toks veiklos modelis yra naudingas abiem pusėms – mes savo klientams galime pasiūlyti platų kokybiškų prekių asortimentą ir konkurencingas kainas. Kartu, manau, esame ne tik didžiausias, bet ir reikliausias „Maxima“ pirkėjas, didinantis partnerių apyvartą, o kartu keliantis aukščiausius kokybės reikalavimus produktams ir testuojantis prekybos tinklo procesus, prekių tiekimo grandinę“, - sako T.Kibildis.

Elektroninės parduotuvės „Barbora“ vadovas pastebi, kad itin konkurencingoje Lietuvos mažmeninės prekybos maisto ir kasdienėmis prekėmis rinkoje, elektroninė parduotuvė gali efektyviai rinkti duomenis apie pirkėjų įpročius, lūkesčius ir norus, kiekvieną dieną matyti, kaip kinta užsakymai, pirkinių krepšeliai, kokių prekių žmonės pasigenda, kokių jiems galbūt nelabai reikia.

„Esame savotiška tyrimo laboratorija, rinkos bei parduotuvėse veikiančių procesų, tiekimo grandinės tyrimo įrankis, už kurį partneriams mokėti nereikia. Mes pirmieji pamatome klaidas, apie kurias paprasti pirkėjai dažniausiai nutyli. Augdami ir tobulindami savo veiklą galime pastebėjimais pasidalinti ir su tradicinėmis parduotuvėmis, atkreipti jų dėmesį į tai, kas gali būti padaryta kitaip, geriau. Tai padeda būti konkurencingiems ir mums, ir „Maxima“ tinklui”, – sako T. Kibildis.

Pasak elektroninės parduotuvės „Barbora“ vadovo, pokyčiai rinkoje neįtakos strateginių bendrovės planų. „Reaguodami į aplinkybes, šiuo metu perskirstome srautus, optimizuojame prekių pristatymą, plečiame automobilių parką, kad galėtume kokybiškai teikti paslaugą išaugusiam pirkėjų skaičiui. Tačiau tai neįtakos mūsų strateginių sprendimų. Esame pasirinkę ilgalaikę strategiją ir orientuojamės į tvarų verslo augimą. Šiame etape mūsų svarbiausia užduotis – sukurti geriausią paslaugą, kuri taupytų pirkėjų laiką ir būtų patogiausia klientui. Tam turime didinti procesų efektyvumą, optimaliai išnaudoti turimus resursus“, - sako T.Kibildis.