Turgaus prekes vilniečiams jau siūlo atvežti tiesiai į namus

 (26)
Į Lietuvos elektroninės prekybos maisto produktais rinką įžengė dar vienas žaidėjas – e-parduotuvė baltakarve.lt. Ji sujungė prieš pusantrų metų startavusias e-prekybos platformas ekokrepselis.lt bei voverys.lt ir pirkėjams pasiūlė tik natūralius bei ekologinius ūkininkų ar smulkių gamintojų produktus, rašoma įmonės išplatintame pranešime spaudai.
Kauno turgūs
© Ramūnas Guiga

Į Lietuvos elektroninės prekybos maisto produktais rinką įžengė dar vienas žaidėjas – e-parduotuvė baltakarve.lt. Ji sujungė prieš pusantrų metų startavusias e-prekybos platformas ekokrepselis.lt bei voverys.lt ir pirkėjams pasiūlė tik natūralius bei ekologinius ūkininkų ar smulkių gamintojų produktus, rašoma įmonės išplatintame pranešime spaudai.

„E-prekybos maisto produktais rinka Lietuvoje dar tik formuojasi. Pagal pirkėjų skaičių nuo JAV, Prancūzijos, o juolab Didžiosios Britanijos, kur internetu maisto produktus perka apie 6 proc. gyventojų, atsiliekame dešimt ir daugiau kartų. 2015 metais Lietuvoje internetu maistą pirko vos 0,3 proc., praėjusiais metais – apie 0,44 proc. gyventojų. Tai reiškia, kad rinka tik formuojasi ir turi didelį potencialą augti“, – teigia naują internetinę parduotuvę valdančios bendrovės „Local fresh food“ vadovas Pavelas Urbanovičius.

Kaip rašoma pranešime spaudai, įmonė nusprendė nesiūlyti pirkėjams įprastų produktų iš prekybos centrų, ką daro kiti šios rinkos dalyviai.

„Poreikis švariai išaugintiems, kokybiškiems ir dar lietuviškiems maisto produktams yra didžiulis. Tačiau pastebėjome, kad sveikų produktų rinkoje karaliauja ilgai negendantys produktai, įvairiausi milteliai, tabletės, dumbliai, purškalai ir t.t. O kur švieži paprasti kasdieniai produktai – daržovės, kokybiška jautiena, o ne karviena, kaimiška vištiena, kiaušiniai, naminė duona. Žmonės paprasčiausiai nori, kad ir švariai išaugintų bulvių. Bulvė iki šiol buvo ir yra labiausiai perkamas produktas“, – pastebėjo P. Urbanovičius.

Internetinės parduotuvės vadovas įsitikinęs, kad nauja e-prekybos platforma jos klientams kurs didesnę pridėtinę vertę. Pirmiausia dėl to, kad tai nėra tik įprastų produktų iš prekybos centro pristatymo į namus paslauga. Esminis skirtumas – produktų asortimentas.

„Pirkėjai puikiai supranta, kad susipirkti tokius produktus iš skirtingų ūkininkų turgelių ir parduotuvėlių – daug laiko užimantis darbas. Mes tuos laiko kaštus minimalizuojam iki trumpo prisėdimo prie kompiuterio. Ir švieži kokybiški produktai iš įvairių Lietuvos ūkių kitą dieną jau bus jūsų namuose“, – verslo idėjos paprastumą pristato verslininkas.

Šiuo metu internetinė parduotuvė natūralius ir ekologiškus ūkininkų produktus tiekia tik Vilniaus gyventojams. Netrukus ši paslauga, teigiama pranešime, pasieks ir Kauną.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją