Policija „krato“ saloną už stebuklingai brangias grožio paslaugas

 (76)
„Ačiū už naudingą informaciją apie dar negirdėtas kosmetines priemones, labai malonų aptarnavimą ir malonias procedūras. Tegul jūsų salone apsilanko visos Lietuvos moterys“, - taip rašo viena Vilniuje Lvovo g. įkurto grožio salono „Golden touch“ klientė atsiliepimų knygoje.
© Reuters/Scanpix

Įmonei „D Service“ priklausantis grožio centras „Golden Touch“ pradėjo veiklą Vilniuje šiemet, balandžio mėnesio viduryje. Nuo to laiko saloną aplankė apie 1500 žmonių ir jis turi jau virš 250 klienčių.

Tačiau ne visos jos yra patenkintos. Vizažistė Milda Antanavičiūtė DELFI pasakojo, kad jos susidūrimas su salonu „Golden Touch“ nebuvo labai malonus. 

„Vieną dieną sulaukiau skambučio iš nežinomo numerio. Nors mano telefono numeris nurodytas viešoje erdvėje, dažniausiai man skambina žmonės darbo reikalais, o čia – buvo keista – sulaukiau pranešimo, kad laimėjau procedūrą plaukams. Kodėl salono darbuotojai nusprendė paskambinti būtent man?“ Pašnekovė tvirtino, jog niekur nesiregistravo ir jokiuose konkursuose nedalyvavo, taigi toks pasiūlymas jai pasirodė gana keistas.

 M. Antanavičiūtė pasakojo, kad pokalbio metu ji buvo paklausta apie savo amžių: „Telefonu buvo pasiteirauta, ar man jau suėję 26 metai, nes salono siūlomas procedūras esą galima atlikti tik nuo 26-erių. Pasakiau jiems, kad gimtadienis po poros savaičių, taigi 26-erių metų dar neturiu. Nepaisant to, vis vien buvau prašyta suplanuoti susitikimą ir užsukti į saloną“, – pasakojo mergina.

Ji pasakojo, jog nukeliavusi į saloną, mergina užpildė šūsnį dokumentų,  tačiau salono darbuotojai, sužinoję jos amžių, atsisakė jai atlikti žadėtą plaukų gražinimo procedūrą: „Tuo metu buvo labai pikta, nes aš planavau laiką, gaišau jį keliaudama į saloną, užpildžiau dokumentų formas, ir jokios procedūros negavau.“ 

Kiek vėliau mergina pastebėjo ir savo pažįstamų atsiliepimų socialiniuose tinkluose. Jos dalijosi komentarais ir straipsniais, kuriuose rašoma, jog šiame grožio salone procedūros įkarštyje į kabinetą paprastai užsuka prekybos agentas, bandantis įsiūlyti brangiai kainuojantį grožio salono abonementą ar paslaugų paketą.

„Įtarimų kyla ir dėl to, kad salonas neturi iškabos, jame nepastebėjau ir kasos aparato. Negana to, šiais laikais paslaugų dykai niekas neteikia, nebent tai būtų rinkodaros dalis ar padėka lojaliems klientams. Kodėl salonas „Golden Touch“ taip maloniai teikia paslaugas nemokamai? Galiausiai, kaip jis atsirenka tuos „laiminguosius“?“ – klausė M. Antanavičiūtė.

Policijos išplatintame pranešime skelbiama, kad salone policija vykdė patikrinimą. Jo metu Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kriminalinės policijos ekonominių nusikaltimų tyrimo valdybos pareigūnai nustatė, kad centre naudojamos Lietuvoje netestuotos kosmetikos priemonės ir nesertifikuoti elektros prietaisai, buvo kaupiama informacija apie klientų privatų gyvenimą. Policija skelbia, kad klientėms siūlomų kosmetikos produktų kaina svyruoja nuo 1 400 eurų iki 4 800 eurų.

Kriminalinės policijos ekonominių nusikaltimų tyrimo valdybos pareigūnai pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl sukčiavimo.

Darbuotojai kalba apie salono išskirtinumą

Saloną „Golden touch“ saloną Vilniuje balandžio mėnesį įsteigė uždaroji akcinė bendrovė „D Service“. Jos klientų aptarnavimo konsultantas Harel Mey Tal atsakymuose į DELFI užduotus klausimus tvirtino, jog policijos metami kalinimai nepagrįsti:  „nuoširdžiai dėkoju visoms lojalioms klientėms, kurios nekreipia dėmesio į nepagrįstus kaltinimus, juodinančius mūsų reputaciją, tiki mumis ir dalinasi geru žodžiu apie mus.“ Jis patikino, kad į Lietuvą kompanija atėjo turėdama ilgalaikių tikslų ir savo įsipareigojimus vykdys.

Harel Mey Tal aiškino, kad šio grožio salono verslo modelis kiek kitoks, nei kitų grožio industrijos rinkos žaidėjų. 

„Centras išskirtinis tuo, kad klientėms siūlome ne pavienę prekę ar paslaugą, bet taip vadinamą grožio abonementą. Geriausių rezultatų ir ilgalaikio poveikio grožio puoselėjimo srityje pasiekiama tik metodiškai ir reguliariai naudojant tinkamą ir kokybišką kosmetiką bei atliekant tam tikras procedūras, taip pat suteikiant klientui papildomas žinias“, – teigė Harel Mey Tal.

Abonementas perkamas dėl plačios įvairovės paslaugų

Pasak Harel Mey Tal, „Golden Touch“ grožio abonementą sudaro ir aukštos kokybės kosmetikos rinkinys, kuriuo klientės apmokomos tinkamai naudotis namų sąlygomis, ir centre teikiamos diagnostikos konsultacijos. Šį mėnesį turėtų prasidėti pirmieji mokymo seminarai. Į abonementą taip pat įeina tam tikras grožio puoselėjimo procedūrų skaičius per metus.

„Jau esame tam pilnai pasiruošę – atlikę pastato rekonstrukcijos darbus, nusipirkę ir instaliavę įrangą, renkame darbuotojus – šiuo metu paslaugų kol kas neteikiame, nes ruošiame dokumentus Leidimo-Higienos paso gavimui, kuris mums suteiks teisę teikti kosmetologines bei kirpyklos paslaugas. Tikime, jog šį leidimą gausime greitu laiku, o jį gavę iš karto pradėsime registruoti ir kviesti klientes planuotoms procedūroms“, – rašė Harel Mey Tal.

Centras planuoja organizuoti susitikimus su įdomiais pašnekovais, pasiūlyti klientėms galimybę dalyvauti loterijose bei kitas pramogas.

Iš kur pagyros, jei dar nedirba?

Paprašyti klientų atsiliepimų, salono darbuotojai pristatė keletą nuotraukų iš žurnalo, kuriame klientės girią centrą, jos darbuotojus ir „suteiktas paslaugas“.

Centro darbuotojai tvirtino, kad atsiliepimus gauna po kosmetikos demonstracijų centre. „Po kosmetikos demonstracijos centre apsilankiusių klienčių prašome pasidalinti savo įspūdžiais ir komentarais, esame jų sukaupę išties daug, didžioji dalis atsiliepimų yra tikrai teigiami: klientės dalinasi savo įspūdžiais po demonstracijos procedūros, giria mūsų darbuotojas ir malonų aptarnavimą, mūsų centrą mielai rekomenduoja savo kolegėms ar draugėms“, – laiške rašė Harel Mey Tal.

Galimybė mokėti naudojantis kreditu

„Mes norime, kad mūsų produkcija, diagnostika ir procedūromis naudotųsi visų socialinių sluoksnių atstovai, todėl suteikiame galimybę apmokėti abonementą dalimis – pasinaudojant kreditu su nuliniu pabrangimu, kurį suteikia kredito bendrovės“, – rašė atstovas.

Jis tvirtino, kad „sutarčiai su kreditą suteikiančia bendrove sudaryti būtini tam tikri klientų duomenys, kurie naudojami ir apdorojami tik sutarties sudarymo tikslu, leidimus dirbti su kredito kompanijų sistemomis turinčių asmenų.“

Žada pasitaisyti

Harel Mey Tal rašė žinas, kad įmonėje neseniai buvo atliktas patikrinimas, po kurio „policijos pareigūnai nepateikė kaltinimų.“ Atstovas tvirtina, kad „jeigu po patikros ir tyrimo pabaigos bus nustatyti pažeidimai, mes nedelsiant geranoriškai visus juos pašalinsime.“

Įmonės atstovas rašė, kad pagrįsti valstybinių institucijų specialistų pastebėjimai negali pakenkti: „Jų rekomendacijos mums padės pašalinti trūkumus, kuriuos jie mato mūsų veikloje, pataisyti klaidas ir pagerinti mūsų darbą. Būtent toks verslo ir valstybės institucijų santykis būdingas daugeliui civilizuotų valstybių“, – pabrėžė įmonės atstovas.

Anot jo, nepagrįsti kaltinimai ir juodinantys komentarai internetinėje erdvėje gali turėti neigiamos įtakos verslui ir jo reputacijai: „Mūsų ketinimai Lietuvoje yra rimti – planuojame ne tik sukurti ilgalaikį verslą, bet ir virš 100 naujų darbo vietų vietos gyventojams.“

Policija nekomentuoja ir prašo atsiliepimų

Kriminalinės policijos ekonominių nusikaltimų tyrimo valdybos pareigūnai, pradėję ikiteisminį tyrimą, prašo nukentėjusius asmenis susisiekti su Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kriminalinės policijos ekonominių nusikaltimų tyrimo valdybos tyrėja Raimonda Trumpickaite tel. (8 5) 271 8194.

Paprašyta pakomentuoti situaciją, tyrėja Raimonda Trumpickaitė atsisakė tai padaryti motyvuodama vykstančiu ikiteisminiu tyrimu.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją