Kiekvieni metai pažeria aibę naujovių, o kartu ir naujų madų bei galimybių, kurios verslams padeda padidinti pardavimų skaičių per patį apsipirkimo įkarštį.

Čia – penkios sritys, kurias turėtumėte apsvarstyti ir kuriomis turėtumėte pasirūpinti jau šiandien, siekdami, kad jūsų verslas klestėtų per Kalėdas ir po jų – visu šventiniu laikotarpiu.

Įvertinkinte reklamos feisbuke strategiją

Socialinio tinklo „Facebook“ įkūrėjai žino, kad reklamos užsakovai bando įvertinti savo kampanijų pasiekimus, tokius kaip į elektronines parduotuves atkeliaujančių vartotojų srautas ir jų paspaudimai puslapiuose, taigi visai neseniai jie pakeitė reklamos kainos koncepciją: į reklamos kampanijos kainą įtraukiami tik sugeneruoti paspaudimai į kitus puslapius arba įvairias aplikacijas – nebereikia mokėti už esamų ar potencialių klientų „Like“ paspaudimus.

Šis pakeitimas padės verslininkams, turintiems puslapius feisbuke, geriau suprasti, kaip šis socialinis tinklas prisideda prie verslo strategijos įgyvendinimo.

Turėkite galvoje ir tai, kad paspaudimai socialiniame tinkle padidins vartotojo įsitraukimą, kuris ilgainiui, tikėtina, atneš pardavimų gausą ir augimą. Dėl to svarstydami savo puslapio strategiją feisbuke, nepamirškite, kad turite įvertinti ne tik pardavimų skaičių ar jų domėjimąsi interneto svetaine bei joje siūlomu turiniu, bet ir iliustruojančius vartotojų įsitraukimą ir lojalumą veiksmus.

Remkitės praėjusio šventinio laikotarpio duomenų analize

Parenkite pardavimų strategiją įvertinę ir pritaikę jau turimą sezoninę patirtį, nors šį sezoną vartotojų pirkimo įpročiai gali būti visai kitokie. Jei pastebite naujus klientų elgesio modelius, nebijokite keisti strategijos: tai jums padės pasiekti geresnių rezultatų.

Pritaikykite pasiūlymus iškeldami svarbiausius savo tikslus ir įvertindami galimybes: reikia remtis ne tik rinkos tendencijomis, konkurentų elgesiu, bet ir išskirtiniais įvykiais, tokiais kaip prastu oru piko metu namo keliaujantys žmonės, mėgstantys apsipirkti internetu.

Taip pat nepamirškite, kad šventiniu laikotarpiu konkurencija tarp panašias prekes ir paslaugas siūlančių verslininkų bus nuožmi, taigi atkreipkite dėmesį į svarbiausias datas ir pasistenkite, kad tuo metu jūsų reklaminės kampanijos būtų aktyvios ir patrauklios.

Integruokite paiešką ir socialinius tinklus

Ryšys tarp vartotojų veiklos socialiniuose tinkluose ir jų pasirengimo atverti piniginę jūsų siūlomiems produktams paieškos metu yra įrodytas, taigi turėtumėte atsižvelgti į tai ir planuoti šias kampanijas kartu.

Tokios kampanijos, yra paskaičiuota, leidžia investuotus pinigus susigrąžinti arba bent jau padidinti investicijų grąžą. Rinkodaros specialistai įsitikinę, kad socialiniuose tinkluose pastebėtos tendencijos paprastai veikia ir kitose virtualios erdvės platformose: tarkime, išanalizavę savo vartotojų paieškos algoritmus feisbuke ir nustatę raktinius žodžius, pagal kuriuos esate randami socialiniame tinkle, galite juos panaudoti ir internete: sumokėkite, kad vartotojams suvedus raktinius žodžius į naršyklės langą, jūsų puslapis pasirodytų pirmiau ir aukščiau nei kiti.

Analizuodami duomenis apie naujus vartotojus socialiniame tinkle „Facebook“, galite įsigilinti, kuriai tikslinei auditorijai jie priklauso ir pagal tai sukurti naują tikslinės auditorijos filtrą planuodami kitas reklamos kampanijas.

Nepamirškite socialinio tinklo „Instagram“

Nors reklama šiame socialiniame tinkle dar tik žengia pirmuosius žingsnius, ji jau pripažįstama efektyvia.

„Kenshoo“ kompanijos atlikta 25 aktyvių „Instagram“ reklaminių kampanijų analizė parodė, kad jos buvo maždaug 2,5 karto efektyvesnės lyginant su visų socialinių tinklų reklaminių kampanijų vidurkiu.

Svarbiausia „Instagram“ – vizualumas, leidžiantis parodyti produktus, patraukliai ir kūrybingai juos pristatant nuotraukomis ar vaizdo siužetais. Svarbiausia šiame tinkle – kūrybingumas, kurį turite išnaudoti: „Instagram“ vartotojai tikrai netoleruos iš kitų kanalų pasiskolinto turinio. Tai – priežastis, kodėl feisbukui sukurtos reklamos „Instagram“ tikrai nesuveiks, nors planuodami kampaniją tikrai galite naudotis feisbuke surinktais duomenimis apie tikslinę auditoriją.

Taip pat pasitikrinkite, ar tikrai „Instagram“ aktyvuota ir gerai veikia vartotojams skirta funkcija „Pirkti dabar“ (iš angl. k. „Shop now“), kviečianti juos pasidomėti preke ar paslauga, o gal net ir nusipirkti ją.

Daugiau dėmesio skirkite mobiliesiems prietaisams

Praėjusiais metais kalėdiniu laikotarpiu vartotojai, besinaudojantys mobiliaisiais telefonais ir planšetiniais kompiuteriais, sudarė maždaug 48 proc. visų elektronines parduotuves virtualiai aplankiusių vartotojų. Panašu, kad šio sezono metu jų skaičius bus dar išaugęs, taigi mobiliosioms platformoms turėtumėte skirti dar daugiau dėmesio.

Jei jau turite mobiliają programėlę, tai tikrai verta ją reklamuoti visomis priemonėmis, tarkime mobiliojoje reklamoje ar programėlių parduotuvėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)