„Abi su drauge mėgstame sukneles, nes tai itin praktiškas rūbas - perki vieną daiktą ir nebereikia galvoti, kokį megztuką ar sijoną priderinti. Suknelė puošia moterį, tai - moteriškumo simbolis, dėl to ir nusprendėme prekiauti būtent jomis“, - pasakojo viena iš moteriškų drabužių el. parduotuvės www.vintazine.lt įkūrėjų Olga Mackevič, rašoma „Versli lietuva“ pranešime spaudai.

Parduotuvėje pirkėjos gali rasti didelę suknelių įvairovę - margų, pūstų, klostuotų, puošnių, kasdieniškų ir kitokių. „Dar iki galo neišgryninome savo stiliaus krypties, galbūt dėl to, kad abi esame gan skirtingos asmenybės, bet tikimės, kad tai klientėms tik į naudą, nes suknelių įvairovė mūsų parduotuvėje tikrai didelė. Be abejo, mada ir naujos tendencijos taip pat yra mūsų verslo dalis“, - kalbėjo O. Mackevič.

Ji su bičiule, o dabar ir verslo partnere Beata Roževič susipažino dirbdamos užsienio kapitalo IT įmonėje, kuri specializuojasi bankinių sistemų kūrimu ir diegimu. Kartu jos dirbo apie 2 metus, viena - finansų, kita analizės srityse. Vėliau abi pakeitė darbovietes, tačiau bendrauti nenustojo. Kartą merginos viename iš skelbimų portalų rado informaciją apie parduodamą el. parduotuvę.

O. Mackevič ir B. Roževič

„Greitai supratome, kad ši parduotuvė yra tai, ko mums reikia ir ją įsigijome. Kad parduotuvė įsisuktų teko įdėti daug pastangų, nes įsigytas verslas buvo pristabdytas ir neveikė kurį laiką, o ir sritis nebuvo mums žinoma. Dabar jau beveik metus dirbame sutelkusios savo žinias finansų ir duomenų analizės srityse, remiamės asmenine patirtimi madoje - siekiame patenkinti esamus klientus ir pritraukti naujus“, - teigė Beata Roževič.

Kadangi merginos iki tol neturėjo verslo patirties, nusprendė jį pradėti ne nuo nulio, o įsigyti veikiantį – norėjo pamatyti, kaip veikia jau užkurtas mechanizmas.

„Dabar jau esame perpratusios nemažai dalykų - turime daug erdvės pasireikšti ir įgyvendinti savo vizijas. Iš pradžių mes nežinojome nieko apie akcininkų pareigas, teises ir atsakomybes, taip pat įdarbinimą“, - sakė O. Mackevič.

Merginos save vadina verslo naujokėmis, todėl į šią savo veiklą žiūri labai atsakingai. Be to, jos turi aiškų verslo planą, kurį kruopščiai stengiasi įgyvendinti. Pagrindinė jų užduotis 2016-aisiais yra atnaujinti el.parduotuvę, tobulinti pardavimo procesus, daugiau dėmesio skirti rinkodarai.

„Mums svarbu didinti lojalių klientų ratą bei surasti daugiau patikimų tiekėjų. Klientės vis dažniau nori apžiūrėti prekes gyvai, tad mąstome apie fizinę parduotuvę arba vietą, kur sutartu laikų būtų galimybė apžiūrėti ir pasimatuoti sukneles“, - ateities planus dėstė Beata Roževič.

Šiuo metu merginų įkurtoje el. parduotuvėje suknelių kainos svyruoja vos nuo 12 iki 80 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)