Lietuviškas prekės ženklas jungia jėgas su žinomu dizaineriu: žada, kad drąsūs ir principingi vyrai neatsispirs

Pasaulyje apstu gerosios sinergijos pavyzdžių: dirbdami išvien dizaineriai, mados namai, prekių ženklai sukuria ir pristato originalių drabužių, namų apyvokos daiktų, integruoja vieni kitų kūrinius savo gaminiuose.
© M. Penkutės nuotr.

Apie bendradarbiavimą šiandien skelbia ir du lietuviški vardai: prekės ženklas „Pando“ bei dizaineris Giedrius Paulauskas, rašoma atsiųstame „Pandowear“ pranešime spaudai.

Kas gims iš G. Paulausko aistros uniformoms bei istorijai ir originalių „Pando“ naudojamų džinso apdirbimo technologijų? Detalių kūrėjai kol kas neatskleidžia, o bendro darbo rezultatą žada pristatyti iki vasaros.

„Kai susiduria du konceptualiai įdomūs dalykai ar reiškiniai, jie tikrai gali sukurti trečią – unikalų. Esu tikras, kad šios sinergijos rezultatas nustebins visus geram stiliui neabejingus žmones“, – sako Marius Bieliauskas, vienas iš „Pando“ bendraautorių.

„Pando“ ir G. Paulauskas kartu kuriamų drabužių idėją grynino ilgiau nei pusę metų: abu kūrėjai itin daug dėmesio skiria kokybei, yra reiklūs mažiausioms detalėms. Panašūs ir jų drabužių gerbėjų portretai: tai – drąsūs, principingi vyrai.

„Mus suvienijo tai, kad koncentruojamės į kokybę, o ne į kiekybę. Visuomet sakiau, kad pirmiausia kuriu sau – tokiam vyrui, koks esu aš pats. Taip yra ir šįkart: savo kūrybos gerbėjams pažadame dozę to, ko jiems tikrai reikia ir ką galima dėvėti kasdien“, – sako G. Paulauskas.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Kiekvienas gali būti didelis

Devyniolikmetis entuziastas kuria vieną projektą po kito: svarbu nebijoti rizikuoti (6)

Deividui Ščurui – vos devyniolika metų, tačiau jis jau spėjo įgyvendinti ne vieną projektą, o jaunuolio ateities tikslai ambicingi – jis sieks tapti geriausiu IT specialistu Lietuvoje.

Prasta vasara smogė ne tik Palangos verslininkams (56)

Lietinga vasara problemų pridarė ne tik nuomojantiems kambarius pajūryje. Paslaugas kaimo turizmo ir kempingų sektoriuose taip pat skundžiasi, kad blogi orai kirto per apyvartas, o ne kurie tikina, jog sodybos vasaros pradžioje išvis stovėjo tuščios.

Atkirto besistebintiems vestuvių fotografų kainomis: už kokybę teks sumokėti ir 2 tūkst. eurų (436)

Artėjančios vestuvės daugumai tampa galvos skausmu: reikia galvoti ne tik apie tai, kokioje bažnyčioje sumainyti aukso žiedus, bet ir kaip tilpti į suplanuotą biudžetą.

Moterį sėkmė aplankė atsisakius uždarbio: daug kas gąsdino, kad šis sprendimas neprotingas (30)

Stebuklų nereikia toli ieškoti. Garliavoje, greta Kauno, veikiančiame „Fėjų slėnyje“, įkurtame lėlininkės, rašytojos Editos Lei, juos atranda ir maži, ir dideli. Iš noro pakeisti gyvenimą gimęs projektas kūrėjai atnešė ne vieną džiaugsmo akimirką, jomis kaunietė dalijasi ir su kitais.

Susižavėję Estija daro klaidą: Lietuvoje galimybės net geresnės (84)

Konkurencija turizmo versle itin didelė, tačiau vietą čia atranda ir nedidelės kompanijos. Vis dėlto 15-a metų veikiančios kelionių agentūros vadovas sako, kad vis dažniau pagalvoja veiklą perkelti į Estiją, kur sąlygos smulkiam verslui, anot jo, kur kas palankesnės. Vis dėlto mokesčių ekspertas šį mitą išsklaido.