Lietuviai kelią skinasi užsienyje: neatsidžiaugia stabiliu augimu

 (16)
Nedidelės lietuvių reklamos gamybos įmonės „DPS Advertising“ verslas Didžiojoje Britanijoje plečiasi ir auga. Prieš ketverius metus į šios šalies rinką įžengusi smulkaus verslo įmonė Londono priemiestyje įkūrė dukterinę kompaniją „Promo signs LTd“, kurioje įdarbinti penki vietos lietuviai. Dabar darbuotojų skaičius išaugo iki dešimties, rašoma pranešime spaudai.
© Bendrovės nuotr.

„Pažįstamas Anglijoje prekiavo reklaminėmis iškabomis ir dalį jų užsisakydavo pagaminti pas mus. Tuomet ir kilo mintis įsteigti įmonę Anglijoje, kad sumažėtų sąnaudos ir priartėtumėme prie savo užsakovų. Taigi buvęs pažįstamas tapo mano verslo partneriu”, – tokią verslo plėtros į vakarus istoriją pasakoja „DPS Advertising” vadovas Tomas Ališauskas.

„DPS Advertising“ ir jos dukterinė įmonė teikia įvairaus formato spaudos, reklaminių iškabų, stendų, automobilių apipavidalinimo bei kitas reklamos gamybos paslaugas. Šešiolika metų Baltijos šalių rinkoje veikiančios įmonės klientai – tokios įmonės kaip „Sorbum LT“, „Sportland LT“, „Adidas Baltics“ „Videvita Vilnius“ (TBWA), „FPI Baltic“, Tarptautinis Vilniaus oro uostas, „McCann Erickson Vilnius“.

Dabar įmonė bendradarbiauja su Anglijoje ir JAV veikiančia reklamos agentūra „London Displays“, kitomis medijų bei reklamos agentūromis, taip pat su „Chelsea Football Club“. Tarp įmonės klientų atsiranda ir daugiau lietuviškų verslų Anglijoje, pavyzdžiui, lietuviškų maisto produktų parduotuvių tinklas „Lituanica“.

Kaip rašoma pranešime spaudai, dalis užsakymų iš užsienio dėl didesnių technologinių galimybių ir mažesnės gamybos savikainos įgyvendinami Lietuvoje, o vėliau pagaminta produkcija eksportuojama į Didžiąją Britaniją.

Didžioji Britanija – šalis, kurioje rinkos, galima sakyti, nusistovėjusios. Ten nėra greitų pelnų, staigaus kilimo ar tokio paties staigaus nuopolio, kaip pas mus, Rytų Europoje. Todėl įmonės apyvarta kasmet auga gana tolygiai, maždaug po 15 - 20 proc.“ – stabiliu augimu džiaugiasi Tomas Ališauskas.

Neseniai „DPS Advertising“ įsigijo vieną moderniausių Baltijos šalyse UV spaudos mašiną, kurioje dažai fiksuojami ultravioletiniais spinduliais. Naujasis įrenginys leidžia gerokai padidinti ne tik spaudos kokybę, bet ir gamybos apimtis.

„DPS Advertising“ verslas
© Bendrovės nuotr.

„Mūsų atnaujinta techninė bazė – naujausių technologijų skaitmeninė JAV gamybos UV spausdinimo mašina – pareikalavo beveik milijono eurų investicijos. Palyginti su anksčiau turėta įranga, ši mašina per parą gali pagaminti keturis kartus daugiau produkcijos, be to, spauda yra labai aukštos kokybės. Ji naudoja kur kas mažiau elektros energijos, dažų, o jų džiovinimui pritaikyta LED technologija. Spaudos formato plotis siekia net 3,2 metro”, – naujosios įrangos privalumus vardija Tomas Ališauskas.

Anot jo, šiuolaikinių UV spaudos technologijų galimybės išties neišsemiamos. Jos leidžia spausdinti praktiškai ant bet kokios medžiagos: medienos, metalo, stiklo, tekstilės, popieriaus, plastiko ir kitų paviršių.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Kiekvienas gali būti didelis

Devyniolikmetis entuziastas kuria vieną projektą po kito: svarbu nebijoti rizikuoti (6)

Deividui Ščurui – vos devyniolika metų, tačiau jis jau spėjo įgyvendinti ne vieną projektą, o jaunuolio ateities tikslai ambicingi – jis sieks tapti geriausiu IT specialistu Lietuvoje.

Prasta vasara smogė ne tik Palangos verslininkams (57)

Lietinga vasara problemų pridarė ne tik nuomojantiems kambarius pajūryje. Paslaugas kaimo turizmo ir kempingų sektoriuose taip pat skundžiasi, kad blogi orai kirto per apyvartas, o ne kurie tikina, jog sodybos vasaros pradžioje išvis stovėjo tuščios.

Atkirto besistebintiems vestuvių fotografų kainomis: už kokybę teks sumokėti ir 2 tūkst. eurų (443)

Artėjančios vestuvės daugumai tampa galvos skausmu: reikia galvoti ne tik apie tai, kokioje bažnyčioje sumainyti aukso žiedus, bet ir kaip tilpti į suplanuotą biudžetą.

Moterį sėkmė aplankė atsisakius uždarbio: daug kas gąsdino, kad šis sprendimas neprotingas (30)

Stebuklų nereikia toli ieškoti. Garliavoje, greta Kauno, veikiančiame „Fėjų slėnyje“, įkurtame lėlininkės, rašytojos Editos Lei, juos atranda ir maži, ir dideli. Iš noro pakeisti gyvenimą gimęs projektas kūrėjai atnešė ne vieną džiaugsmo akimirką, jomis kaunietė dalijasi ir su kitais.

Susižavėję Estija daro klaidą: Lietuvoje galimybės net geresnės (86)

Konkurencija turizmo versle itin didelė, tačiau vietą čia atranda ir nedidelės kompanijos. Vis dėlto 15-a metų veikiančios kelionių agentūros vadovas sako, kad vis dažniau pagalvoja veiklą perkelti į Estiją, kur sąlygos smulkiam verslui, anot jo, kur kas palankesnės. Vis dėlto mokesčių ekspertas šį mitą išsklaido.