Gerai įmonės reputacijai sukurti reikalingi ne vieneri metai, tačiau sugriauti reputaciją galima akimirksniu, o ypatingai tai lengva pasidarė atsiradus socialiniams tinklams.

Kuriant verslą ne ką mažiau svarbu pasirūpinti geru prekės ženklo viešinimu internete ir socialiniuose tinkluose. Portalas smallbusiness.co.uk pateikia porą patarimų, kaip apsaugoti savo prekės ženklo reputaciją internetinėje erdvėje ir neleisti jos sugadinti.

Stebėkite pokalbius internete

Klausytis, ką kiti sako apie jūsų verslą yra puiku, bet ne ką mažiau svarbu stebėti pokalbius internete. Stebėti jame reikia ne tik savo klientus, bet ir konkurentus, panašių sričių ar prekės ženklų atstovus. Toks tyrinėjimas – puikus būdas apsaugoti savo verslo reputaciją, jis padės jums suprasti, kaip geriau viešinti prekės ženklą internete bei socialiniuose tinkluose ir kaip reaguoti į kritiką.

Internete esančios informacijos, susijusios su jūsų įmone, stebėjimui galite naudoti kelias programas. „HootSuite“ programa padės stebėti socialinius tinklus, o tradicinės žiniasklaidos ir interneto svetainių stebėjimui galite naudoti „Google Alerts“. Po to, kai atrasite tiesiogiai su jūsų verslu susijusius pokalbius, galėsite prie jų prisijungti, be to, turėsite galimybę nuolat tikrinti senesnius pokalbius ir stebėti, ar neatsirado naujų atsiliepimų.

Apsaugokite savo įmonės svetainę

Saugokitės nuo kibernetinių atakų, kurios tampa vis dažnesnės ir agresyvesnės. Jungtinėje Karalystėje šios atakos jau klasifikuojamos kaip aukštesnės rizikos nacionalinei ekonomikai ir verslui. Praėjusiais metais „Financial Times“ parengtoje ataskaitoje paaiškėjo, kad Britanija patyrė sudėtingesnius kibernetinių atakų, nei bet kurios kitos valstybės Europoje ir Artimuosiuose Rytuose, tačiau jos aktualios visiems.
Planšetinis kompiuteris

Nuo tokių atakų apsisaugoti galima įsidiegus programinę įrangą, skirtą įsilaužimų aptikimui ir prevencijai. Ji atliks nuolatinę prisijungimo tikrinimų funkciją, todėl tai gali žymiai pagerinti interneto svetainės saugumą, be to, naudinga turėti serverius keliose vietose, kad įsilaužus į vieną, jį galima būtų išjungti ir veiktų kitas serveris. Tai neleistų interneto puslapiui „nulūžti“ ir tapti neprieinam.

Rūpinkitės savo prekės ženklo vardu

Kitas svarbus žingsnis, kurį turite padaryti, – susiekite savo įmonės profilį su kitomis interneto platformomis kaip Youtube, Google+, LinkedIn, Pinterest ir Yelp. Toks susiejimas turi tapti savotiška nuoroda į jūsų internetinę įmonės svetainę ar profilį socialiniuose tinkluose. Tai reikalinga, nes kai kurių įmonių didžioji dalis klientų nėra socialinių tinklų vartotojai, todėl dėmesys turi būti skiriamas visiems kanalams.

Socialiniai tinklai, Twitter, Facebook, Linkedin

Vos tik gavus jūsų įmonės profilių valdymą, turėtumėte juose įvesti informaciją apie jūsų įmonę, įkelti savo prekinius ženklus, taip pat nuorodą į tinklalapį. Tai leis apsisaugoti ir nuo savavališkių bei piktybinių socialinių tinklų panaudojimo, prisidengus jūsų įmonės prekės ženklu ir vardu, padidins tikimybę tokius apsimetėlius greitai identifikuoti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)