Pasižvalgykime į geriausius automobilių salonus

 (26)
Kasmet „WardsAuto“ kompanija išrenka ir paskelbia 10 geriausių automobilių salonų. Tai yra bene vieninteliai tokie rinkimai pasaulyje, kuriuose svarbiausia yra ne automobilio išvaizda ar variklio galingumas, bet interjeras.
© DELFI montažas

Šiemet rinkimuose dalyvavo 42 modeliai, kurie atstovavo kone visiems automobilių segmentams – nuo galiniais ratais varomų sportinių kupė iki prabangių limuzinų. Komisijos teigimu, gamintojai pasižymėjo itin dideliu išradingumu ir keleivių erdvei skyrė daug dėmesio siekiant, kad salonas būtų erdvus, funkcionalus ir stilingas.

Taigi, „WardsAuto“ nusprendė, kad šių dešimties automobilių salonai 2015-aisiais yra geriausi (abėcėlės tvarka):

BMW i3 (kaina – 52 550 JAV dolerių)

BMW i3
BMW i3
© Gamintojo nuotr.

Chrysler 300C Platinum“ (51 175 doleriai)

Chrysler 300C
Chrysler 300C
© Gamintojo nuotr.

Ford F-150 King Ranch“ (60 675 doleriai)

Ford F-150 King Ranch
Ford F-150 King Ranch
© Gamintojo nuotr.

„GMC Canyon SLT“ (40 465 doleriai)

GMC Canyon SLT
GMC Canyon SLT
© Gamintojo nuotr.

Honda Jazz“ (21 590 doleriai)

Honda Jazz
Honda Jazz
© Gamintojo nuotr.

Jeep Renegade Limited“ (33 205 doleriai)

Jeep Renegade Limited
Jeep Renegade Limited
© Gamintojo nuotr.

Kia Sedona SXL“ (43 295 doleriai)

Kia Sedona
Kia Sedona
© Gamintojo nuotr.

Mazda6 Grand Touring“ (33 395 doleriai)

Mazda6
Mazda6
© Gamintojo nuotr.

Mercedes-Benz C400“ (65 000 doleriai)

Mercedes-Benz C-klasė
Mercedes-Benz C-klasė
© Gamintojo nuotr.

Nissan Murano SL“ (41 905 doleriai)

Nissan Murano
Nissan Murano
© Gamintojo nuotr.

Kaip matome, tarp laureatų pateko trys sedanai, du hečbekai, du pikapai ir du SUV automobiliai bei vienatūris.

„Labai svarbu, kad puikiai įrengtų automobilio interjerų galime rasti kone kiekviename automobilių segmente, ne tik tarp prabangių modelių, kurie daugumai vairuotojų yra neįperkami“, – sakė „WardsAuto“ vyr. Redaktorius Drew Winteris.

Kaip buvo renkami nugalėtojai?

Kiekvieno automobilio salonas buvo vertinamas pagal medžiagas, ergonomiką, saugumą, komfortą, vertę ir išbaigtumą. Komisijos nariai taip pat vertino ir informacinių-pramoginių sistemų valdymo patogumą. Vis dėlto viena svarbiausių dalių buvo estetikos ir dizaino harmonija, t.y. buvo vertinama, ar tinkamai parinkta spalvų gama, ar salono stilius atitinka išorės dizainą, ar atskiri elementai dera tarpusavy, ar interjeras gali „parduoti automobilį“ ir pan.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją