Tam gali pasitarnauti mažu pasipriešinimu riedėjimui pasižyminčios padangos. Ekspertų teigimu, jei pasipriešinimas riedėjimui mažesnis 3-4 proc., per visą padangos eksploatavimo laikotarpį ji gali sutaupyti ne mažiau nei pati kainuoja.

Naujojoje Zelandijoje EECA organizacija atliko paprastą bandymą, kuris parodo, kuo skiriasi mažu pasipriešinimu riedėjimui pasižyminčios padangos nuo įprastų. Du identiški automobiliai, tik „apauti“ skirtingomis padangos, buvo išbandyti vienodomis sąlygomis. Jie turėjo pagreitėti iki 70 km/val., tuomet buvo įjungta neutrali pavara ir taip buvo tikrinama, kuris automobilis toliau nuriedės iki kol visiškai sustos.

Automobilio su mažu pasipriešinimu riedėjimui pasižyminčiomis padangomis bendra įveikta distancija siekė 974,9 metrus, o automobilio su įprastomis padangomis – 733,1 metrus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (66)