„Pavogti vokiški automobiliai dažniausiai ardomi dalimis. Vis dėlto jų realizavimas dabar keičiasi, nes jas dažniausiai išveža į užsienį, kur jos yra labai paklausios. Išvežamos tos detalės, kurios yra nesunumeruotos, kurias sunku apskaityti, kurias galima parduoti dideliais kiekiais ir jų išvežimas iš Lietuvos nėra apmokestinamas“, – TV laidai „Ne vienas kelyje“ sakė Policijos departamento Štabo Veiklos analizės ir kontrolės skyriaus viršininkas Algis Kojala.

Jis paminėjo, kad dalį vogtų automobilių bandoma realizuoti ir Lietuvoje, tačiau pareigūnų teigimu, vagims nėra paprasta juos parduoti.

„Kita priežastis, kodėl mažėja vagysčių Lietuvoje, yra ta, kad vagystėmis užsiimantys lietuviai šį „verslą“ bando perkelti į užsienį. Jie išvyksta į šalis, kur automobiliai galbūt saugomi mažiau. Šiuo metu sulaukiame vis daugiau užklausimų iš užsienio šalių policijos, jie domisi apie mūsų šalies piliečius, kurie galimai dalyvauja automobilių vagystėse.

Paklaustas, kokiose šalyse veikia lietuviai „specialistai“, A.Kojala pirmiausia paminėjo Vokietiją: „Tai didžiausia automobilių gamintoja, todėl lietuviai ten turi kur pasireikšti. Taip pat pastaruoju metu Skandinavijos šalys pradeda mums reikšti pretenzijas dėl mūsų gyventojų daromų nusikalstamų veikų.“

Nors automobilių vagysčių ir mažėja, pareigūnai ir draudikai vairuotojams primena išlikti budriems – mašinų detalės vis dar yra labai paklausios.

TV laidą „Ne vienas kelyje“ žiūrėkite sekmadieniais, 17 val. per LNK.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (55)