Apklausa atskleidė, jog Lietuva netiki A. Pojavio sėkme „Eurovizijoje"pareikšk savo nuomonę!

 (262)
Viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai" šių metų gegužės 8 -12 dienomis naujienų portalo DELFI užsakymu atliko viešosios nuomonės apklausą. Jos metu paaiškėjo, jog Andriaus Pojavio sėkme "Eurovizijoje" tiki vos 0,2 proc. apklaustųjų. Dauguma jų įsitikinę, jog atlikėjas net nepateks į finalą.
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Tyrime dalyvavo gyventojai nuo 18 iki 75 metų. Apklausa buvo atliekama standartizuoto interviu metodu.

Kaip manote, kelintą vietą šių metų Eurovizijoje užims Andrius Pojavis? (proc.)

Laimės Euroviziją - 0,2 proc.
Bus tarp 6 stipriausių - 5,9 proc.
Pateks į finalą, tačiau jame nebus tarp lyderių - 35,3 proc.
Nepateks į finalą - 58,6 proc.

Geriau A.Pojavio galimybes (pateks į finalą arba bus tarp 6 stipriausių) dažniau vertina vyrai, 26-55m. respondentai. Pesimistiškiau nusiteikę jauniausio amžiaus (18-25m.), aukštesnio išsimokslinimo respondentai.

DELFI skaitytojams taip pat siūlome pareikšti savo nuomonę:


Praeitais metais, kai Lietuvai Eurovizijoje atstovavo D.Montvydas, optimizmo būta daugiau: tai, kad mūsų atstovas bus tarp 6 geriausiųjų vylėsi 23 procentai, dar 36 proc. tikėjo, kad D.Montvydas pateks į finalą.

Tyrimas vyko visoje Lietuvos teritorijoje, iš viso 65 atrankiniuose taškuose, išdėstytuose taip, kad reprezentuotų visą šalies teritoriją. Tyrimo metu buvo apklausti 506 respondentai. Tyrimo dalyvių pasiskirstymas proporcingas gyventojų skaičiui šalies regionuose.

Tyrimo rezultatų paklaida 4,4%.

Cituojant nuoroda į DELFI ir „Spinter tyrimus“ BŪTINA!

TNS LT: internautai A. Pojavį labiausiai giria už charizmą

Tuo tarpu TNS atliktas tyrimas parodė, jog Andrius Pojavis internetinėje erdvėje labiausiai giriamas už charizmatiškumą. Antradienį Švedijoje įvyksiančiame „Eurovizijos“ dainų konkurso pusfinalyje skambėsiantis jo kūrinys susilaukia ir nemažai internautų pastabų – dažniausiai internete minimas dainos trūkumas yra neatitikimas šio dainų konkurso priimtiniems stereotipams. Tai parodė rinkos ir žiniasklaidos tyrimų kompanijos TNS LT atliktas mūsų šalies interneto vartotojų komentarų tyrimas.

Vertinant interneto vartotojų atsiliepimus apie šalies atstovą konkurse, dažniausiai komentatoriai pastebi A. Pojavio charizmą. Ši savybe yra akcentuojama 29 proc. atsiliepimų, kuriuose rašoma apie dainininko privalumus. Kas penktame palankiame komentare A. Pojavis vadinamas geru atlikėju. 17 proc. šalies medijoje sutinkamų atsiliepimų minimas dainininko nuoširdumas.

Beje, praėjusiais metais „Eurovizijoje“ dalyvavęs Donatas Montvydas analogiškame tyrime interneto vartotojų buvo girtas už puikų balsą (23 proc. komentarų). Į konkurso finalą patekęs ir jame 14 vietą užėmęs atlikėjas buvo vertintas už profesionalumą bei vadintas geriausiu atlikėju, koks galėjo būti deleguotas atstovauti Lietuvai (po 20 proc.).

„Šių ir praėjusių metų Lietuvos atstovų „Eurovizijos“ dainų vertinimai yra panašūs: A. Pojavio kūrinys „Something“ palankiai vertinamas 11 proc. komentarų, o nepalankiai – 14 proc. 75 proc. komentarų neatsispindi nei teigiamas, nei neigiamas dainos vertinimas. Palyginimui, pernykštę D. Montvydo dainą konkurse “Love is blind” tuomet palankiai sutiko 11 proc. interneto komentarų, o 15 proc. – nepalankiai“, – sakė TNS LT Komunikacijos analizės vadovas Linas Spėčius.

Tarp teigiamų atsiliepimų apie A. Pojavio dainą dažniausiai sutinkamas jos apibūdinimas yra „gera“ (46 proc.). Palyginimui, D. Montvydo daina prieš metus tuo pačiu žodžiu įvertinta 63 proc. visų teigiamų komentarų. Apibūdinimas „nuostabi“ šiemet yra sutinkamas 14 proc. komentarų, o „graži“ – 11 proc.

Pagrindiniu Lietuvos atstovo dainos trūkumu internautai laiko jos neatitikimą įprastiems konkurso standartams. Tarp skeptikų dažniausiai pasitaikantis dainos minusas yra jos „neformatas“ – tai, kaip trūkumas yra įvardijama 17 proc. atsiliepimų. Tokie apibūdinimai kaip “negraži” ir “nuobodi” yra sutinkami po 14 proc. komentarų, kuriuose aptariami dainos trūkumai.

Tyrimas atliktas naudojant TNS LT ir „NewsPoint“ socialinės medijos monitoringo sistemą. 2012 m. gruodžio 13-27 d. ir 2013 m. balandžio 1 – gegužės 11 d. analizuoti Lietuvos internautų pasisakymai interneto tinklapiuose, forumuose, socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“.

www.DELFI.lt
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją