Žiūrovai, mėginę internetu įsigyti bilietą į naktinį „Nimfomanės“ seansą, negalėjo to padaryti.

„Reikėjo eiti į kasą, nes abonementas neveikė (dėl to, kad sistema neskanavo dviejų seansų). Kasininkei teko imtis techninių gudrybių, kad apgautų sistemą ir į kino seansą mus įleistų kaip svečius“, - pasakojo su nesklandumais susidūrę žiūrovai.

Abonentus turintiems „Kino pavasario“ žiūrovams taip pat teko susidurti kita su problema, kai norėjo pasikeisti bilietus dėl atšauktų festivalio filmų.

„Po gero pusvalandžio, praleisto laukiant eilėje, kasininkė mums pasiūlė grąžinti 20 litų už 2 bilietus (vietoje 2 atšauktų filmų), tačiau abonemento kodais grąžinti negalėjo. Nenorėjome rinktis bet kokių filmų „čia ir dabar“ prie kasos, nes už nugaros laukė eilė žmonių, todėl teko grįžti namo, prie kompiuterio vėl peržiūrėti visą repertuarą, ir grįžus į kino teatrą iš naujo stovėti eilėje, kad išsikeisti bilietus“, - DELFI piktinosi festivalio žiūrovai.

Anot „Kino pavasario“ vykdančiojo direktoriaus Algirdo Ramaškos, festivalio lankytojams buvo suformuotos maksimaliai patogios sąlygos.

„Tikriausiai galvoje turėjote naktinį „Nimfomanės“ seansą, kurio metu buvo rodomos abi dalys? Jei taip, tai buvo renginys, į kurį bilietas kainavo 25 litus. Tam, kad žiūrovams, kurie eina į daugiau filmų ir naudojasi abonementų sistema, būtų pigiau ir patogiau, padarėme išimtį, leidžiančią šiam renginiui panaudoti 2 abonementinius kuponus ir taip pažiūrėti „Nimfomanę“ pigiau. Primenu, kad abonementų sistema leidžia įsigyti bilietą nuo 10 iki 14 litų. Deja, kino teatro „Forum Cinemas Vingis“ sistema standartiškai 2 abonementų bilietų negali pakeisti į vieną internetu - tam reikia kreiptis į kino teatro kasas“, - situaciją komentavo A. Ramoška.

Komentuojant situaciją dėl bandymo pasikeisti bilietus dėl atšauktų filmų, „Kino pavasario“ atstovas pabrėžė, jog apie galimus nepatogumus buvo pranešta viešoje erdvėje.
„Išsiaiškinę su visais kino teatrais dėl kompensavimo būdų ir galimybių, suformulavome maksimaliai patogias sąlygas, kokios šiandien yra įmanomos, ir pranešėme apie tai visais įmanomais žiniasklaidos kanalais bei savo tinklapyje žinią apie bilietų kompensavimą. O ji yra tokia: reikia kreiptis į kino teatro kasas, kuriose buvo pirkti bilietai, bei pasirinkti vieną iš 3 kompensavimo variantų: 1. Žiūrovas gali žiūrėti pakeistą filmą vietoj atšaukto; 2. Žiūrovas gali atgauti pinigus (tiek, kiek jis mokėjo už bilietą); 3. Žiūrovas gali pasikeisti tą bilietą į bet kurį kitą festivalio filmą“, - „Kino pavasario“ taisykles pakartojo festivalio vykdantysis direktorius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)