A. Zuokas sako, kad miestiečiai nepajus nepatogumų. Tai taupymo planas. Tačiau mano skaičiavimais 2GRA maršrutas Stotis-Spaudos rūmai-Santariškės turės kursuoti kas 4 min., o tai reiškia, kad jam turėtų būti skirta mažiausiai ~27 autobusų. Iš 67 atimame 27 ir lieka 40 autobusų kitiems maršrutams. Tačiau tokiu atveju jų neužteks, kad aprūpintų dažną susisiekimo intervalą. Vadinasi, reikia naujų ~30 autobusų.

Kas įdomiausia, tai tokie maršrutai, kuriose labai mažai keleivių ( kaip A9), lieka nepakitę.

Be to, tai nereiškia, kad važinės tik nauji ir ilgi autobusai. Važiuos trumpi ir nebūtinai nauji - važinės ir „Volvo“, ir „Saffle“, ir „Karosos“. Kondicionierių daugumoje nėra, kai kuriuose žieąa labai prastas šildymas. Taip sakant, vasarą galima pasidaryti keptais viščiukais, o žiemą galima pasiversti šaldytais viščiukais.

Mano požiūriu GRA nestos dalyje pelningų stotelių. Tai pat meras užsiminė apie A juostų plėtimą, tačiau platinimui pinigų nėra, vadinasi, bus atimamos juostos iš automobilistų. Nei normalaus susisiekimo viešuoju transportu (toliau VT), nei automobiliais.

Pamename fiasko ir fikcijas su „Vilniečio“ kortele, tad turbūt 67 proc. vilniečių nenori pasikartotinų fikcijų su tais GRA, kurie iš esmės pablogins susisiekimą. Man asmeniškai nesinori visiško VT sužlugdymo, noriu normalaus susisiekimo VT. Nežinau, gal ir Jums, gerbiamieji vilniečiai?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI paprašė situaciją pakomentuoti Vilniaus savivaldybės.

Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas Algirdas Šešelgis sakė, kad skaitytojo atlikti skaičiavimai dėl 2GRA maršruto nėra tikslūs. „ Pirmiausia vien dėl to, kad intervalai tarp transporto priemonių 4-6 min. bus išlaiko rytinio ir popietinio piko metu, o sumažėjus keleivių srautams planuojama, kad intervalai bus 7-10 min. Maršrutas formuojamas 55 autobusų ir 16 troleibusų maršrutų pagrindu, o tikslus transporto priemonių skaičius maršrute bus įvardintas pilnai parengus eismo tvarkaraščius, bet tikrai mažesnis nei skaitytojo nurodytas skaičius“, - sakė jis.

A. Šešelgio teigimu, planuojama, kad greitųjų autobusų maršrutus aptarnaus apie 80 naujų ekologiškų autobusų. „Planuojama, kad pirmieji 18 atvyks į parką jau kovo mėnesį. Įgyvendinus visus pakeitimus intervalai tarp transporto priemonių maršrutų trasose sumažės, tik neliks besidubliuojančių maršrutų“, - pakomentavo jis.