Vilniaus autobusų vairuotojai iš kelio išstums ir dviratininkus?

 (38)
Esu viešojo transporto šalininkas, stengiuosi automobilį naudoti tik tiek, kiek reikalauja darbas. Į darbą ir iš jo dažniausiai minu dviračiu, na, o savo dviejų metų dar neturintį sūnų, kasdien seneliam padabot taip pat vežu dviračiu. Jau esu apsipratęs su dviračių eismo Vilniuje subtilumais, tačiau ką tik miestą sudrebinusi transporto maršrutų reforma, rodos, palies ne tik automobilininkus.
Viešasis transportas
© DELFI / Kiril Čachovskij

Šiandien, Kalvarijų gatvės atkarpoje tarp Tauragnų ir Žalgirio stotelių įkyriai signalizuodamas bei gestais mojant į šaligatvį, iš A juostos mane vijo 1G autobusas. Suprasdamas, kad autobusas didelis, ir galbūt skuba, traukiausi į šoną kiek kelias leido, tačiau greičio ištroškusiam bei plačią juostą okupavusiam vairuotojui to pasirodė negana. Už manęs mynęs dviratininkas nešė kudašių ant šaligatvio, na o man tai nepasirodė pats saugiausiais pasirinkimas – šaligatvis duobėtas, greitis nuo kalno didelis. 

Kodėl autobuso vairuotojas sumąstė vyti iš kelio dviratininkus ir ką ą apie tai mano transporto sistemos reformatoriai? Ar A juostomis nuo šiol galės naudotis tik autobusai ir metalinės dėžės? Ligšiol dviratininkams KET suteikė teisę naudotis A juosta.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė


Ar po Vilniaus viešojo transporto reformos susidūrėte su kokiais nors nepatogumais? O galbūt esate patenkinti pokyčiais? Pasidalinkite savo mintimis su DELFI skaitytojais. Savo tekstus galite siųsti el. paštu pilieciai@delfi.lt arba kelti į DELFI Piliečio sistemą.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Vox Populi

Nusprendė pasikeisti pensijos kaupimo sutartį – sulaukė pribloškiančio banko atsakymo (82)

DELFI nuolat matau tekstus apie tai, kaip sunku žmonėms gyventi – kaip per mažai jie uždirba, per daug išleidžia ir panašiai. Vieni sako „mes gyvename blogiausiai už visus“, kiti atgal šaukia tą patį. Man atrodo supratau, kas yra blogiausia – mus visus kasdien gąsdina ir perspėja, bet kai tik paklausi, ką gali dėl to padaryti, valstybė atkiša špygą.

Lietuvos kariai saugo mus, bet ar suteikiame jiems galimybes gyventi orų gyvenimą? (137)

Kiekvienas turime savo gyvenimą ir norime jį nugyventi oriai ir nemirti per anksti. Tam, kad būtume saugūs, apsaugoti nuo karo ir kitų grėsmių valstybėje, rūpinasi kariuomenė. Kariai saugo mus.

Asmeninis išbandymas – įveikti sunkūs kilometrai vaizdingoje Norvegijoje (5)

Ecotrail? Kodėl? Tiksliai net nežinau. Pirmas mano rimtesnis ultra bėgimas būtent ir buvo šios serijos pionierius – Ecotrail de Paris 80 km, o šią žiemą, kai jau netikėtai sužibo viltis išbristi iš traumų, atėjo nereali mintis įveikti visus Ecotrail serijos ultra bėgimus.

Naujasis Darbo kodeksas: vieniems atiteko žirgas, kitiems – sudėtingesnės darbo sąlygos (64)

Gyvenimas intensyvus, kiekviena diena sklidina naujienų, jų daug, ne visada įmanoma jas visas suvokti ir įvertinti. Svarbiausia naujiena laikyčiau Darbo kodekso pataisų priėmimą ir tikėtiną kodekso įsigalėjimą nuo liepos 1-osios dienos. Bandžiau suvokti kodekso naujumą ir galimą demokratijos plėtrą dirbantiesiems.

Moteris turi aukso vertės patarimą, kaip atpažinti neištikimybę (109)

Įtariate, kad sutuoktinis neištikimas? Turiu auksinį patarimą – atsakykite sau į vienui vieną klausimą: ar jis tebeužsiima ta veikla, kurios dėka susipažinote? Pavyzdžiui, eina į klubus, į mįslingas vakarones su draugais, į rungtynes, į golfo aikštyną? Deja, skaudi patirtis sako, jog tai yra, taip sakant, raudona vėliavėlė...