Ryte įėjusi į troleibusą, priėjau prie vairuotojo kabinos, kad nusipirkčiau važiavimo bilietus. Turiu Vilniečio kortelę ir tikrai labai retai perku talonėlius. Bet šiandien turėjau progą tai padaryti.

Ištraukiau 5 litus ir paprašiau 2 bilietų. Porą sekundžių vairuotoja laikė pinigus rankoje, o vėliau pastukseno į stiklą ir labai nemaloniu balsu ištarė: - Kokį bilietą?

Po savo atsakymo sulaukiau: - Tai ir reikia taip sakyt!, - ir kažką dar pridūrė.

Taip, sutinku, iš dalies aš irgi kalta, kad nepasakiau, kad man reikia būtent 2 bilietų už 2,50 Lt. Bet kontrolierės žodžiai skambėjo, lyg tai būtų pasiutęs šuo, paleistas nuo grandinės. 

Ir dar tas kalbėjimasis telefonu... Vairuotojas turi būti atsakingas už tuos, kuriuos jis veža. 

Tai primityvi istorija, bet jeigu užmerktumėme akis į tokias problemas, toliau bus blogiau.

Norėtųsi, kad kai kurie vairuotojai pasimokytų mandagumo.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!