Tame pačiame straipsnyje pamačiau, jog 26A maršrutų važiuoja 5 tūkst. keleiviai/valandai. Melas. Didelis srautas yra tik nuo stoties iki kokio Žaliojo tilto. Daugiau t16 maršruto trasa: tą puikiai įrodo prikimšti Soliariai piko metu. Be to, LTSR metu buvo planuojama būtent tokia metrotramvajaus trasa (dar buvo numatoma Stotis - VCUP - Pilaitė ir Fabijoniškės - Žalgirio g. - Kalvarijų g. - J. Basanavičiaus g. - Paneriai).

Troleibusams galas?

Žinote, jog A.Zuokas nori išnaikinti troleibusus. Prieš tai jis tik metėsi mintimis, jog jų nebeliks. Tačiau dabar jau rimtai užsimota prieš troleibusus. Labai kvaili jau argumentai prieš tramvajų:

1. Talpumas. Šitą galima sukurti su trigubu troleibusu.

2. Greitumas/atsirtumas nuo kelio. Kvailoka lyginti. Kokį skirtumą su tramvajumi turi A juosta važiuojantis trigubas troleibusas? Jokio.

3. Ekologija. Na, o čia razinka. Negi jeigu t2 pakeisime autobuso maršrutu, ar bus ekologija? Ne.

4. Plikas vaizdas. O kuo tai susiję su VT?

Finansinės galimybės ir reziume

Pagal finansus geriau tramvajus, tačiau mes gauname kolapsą keliuose. Metro - per brangu. O kas gi lieka: vienbėgis ant magnetų ir... metrotramvajus! O gi išaiškinta, jog geriausias variantas - būtent jis.

Bijau, kad labai jau griežtą straipsnį parašiau, tačiau tokia mano nuomonė. Nesu nei metro šalininkas, nei tramvajaus priešininkas. Esu paprastas vilnietis ir man svarbus yra susisiekimas. Gal ir jums?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!