Skundas: su nėščia žmona ir vaiku vėluojančio lėktuvo laukiau 5 valandas

(40)
Norėtume pasidalinti šeštadienio ryto nutikimu Miuncheno oro uoste.
© AFP/Scanpix

Prieš mėnesį buvome užsisakę bilietus „Air Lituanica“ skrydžių kompanijoje Miunchenas-Vilnius, Vilnius-Miunchenas.

Skrydis buvo numatytas 12.10 val. vietos laiku, o atvykus į Miuncheno oro uostą nustebino žinia, kad lėktuvas vėluos tris valandas – iki 15.10 val. Kelionė iki šio oro uosto užtruko 2,5 val. su nėščia žmona bei 2,5 m. vaikeliu (...).

Atvykus į oro uostą buvome „maloniai“ nustebinti, kad mūsų laukia penkios laukimo valandos.

Paskambinus į „Air Lituanica“ klientų aptarnavimo skyrių, buvo tik pasakyta, kad žmonės čia nedirba ištisas 24 val. ir nebuvo galimybių klientų informuoti.

Pabandėm pirmą ir, manom, paskutinį sykį naudotis šios kompanijos paslaugomis, pirkom bilietus - ne tik kad pigesnis skrydis, bet ir patogesnis mums šis oro uostas.

DELFI apie tai, ar keleiviams buvo pranešta apie skrydžio vėlavimą, pasiteiravo „Air Lituanica“ Komunikacijos vadovės Sandros Meškauskaitės. „Apie vėlavimus pranešame iškart, kai tik patys apie tai sužinome, vėlavimas nebuvo numatytas pries kelias dienas, tad informacija buvo paskelbta tik oro uoste informacinėse lentose ir pranešimais prie registracijos stalų ir laipinimo vartų“, - nurodė ji.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Vox Populi

Skaitytojo nuomonė. Laisvės premija turėjo būti įteikta kitiems (51)

Štai ir sulaukėme 26-ujų Sausio 13-osios metinių, o su metinėmis iš paskos – ir klausimas, kam duoti arba kam neduoti Laisvės premiją. Na, pagaliau seimūnai nusprendė, kam šiais metais paskirti premiją – nepriklausomybės akto signatarui Vytautui Landsbergiui ir prezidentui Valdui Adamkui.

Šiuolaikinės kartos problema: ilgalaikiai santykiai lyg antras darbas (179)

DELFI Gyvenimo paviešintas straipsnis apie kartą, kuri atsisako dėti daug pastangų kuriant ilgalaikius santykius ir mieliau renkasi tik seksą, sulaukė DELFI skaitytojų dėmesio ir paskatino pasidalinti asmeniniais išgyvenimais. Jei jūs irgi svarstote, kad šiais laikais sunku užmegzti įpareigojantį ryšį ir norėtumėte paviešinti savo patirtį, rašykite el. p. pilieciai@delfi.lt su prierašu „Santykiai“.

Emigranto prisipažinimas: atsipeikėkit! (460)

DELFI pasirodęs straipsnis apie lietuvį, kuris po penkerių metų nusprendė su šeima iš Norvegijos grįžti gyventi į Lietuvą, diskusijų skiltyje sukėlė gyvenančių gimtinėje ir užsienyje skaitytojų diskusiją, ar teisingai pasielgė istorijos herojus. Nors dauguma ir nepalaikė tokio tautiečio žingsnio, tačiau sutiko, kad ne visada materialinė nauda atstoja Tėvynės ilgesį. Kiti pasidalino ir asmenine patirtimi, tad pateikiame įdomiausias nuomones. Taip pat galite pasidalinti savo patirtimi rašydami adresu el. p. pilieciai@delfi.lt su prierašu „Mano sprendimas“.

Šauktinių kariuomenės grąžinimas: bijau būti palaikytas „vatniku“, bet noriu pasisakyti (249)

Kalbėti apie šauktinių kariuomenės grąžinimą tampa vis labiau beprasmiška ir nejauku. Beprasmiška, nes nuomonė, kuri neatkartoja mums siūlomos, t.y., nuomonė prieš šauktinių kariuomenės grąžinimą, yra kaip šuns balsas, kuris į dangų neina – šauktinių kariuomenė buvo grąžinta, visuotinis šaukimas bus ir šauktiniai iš išimties tapo taisykle. Tad koks tikslas sakyti, kad šio sprendimo nepalaikau, jei realiai jis yra priimtas ir nėra galimybių, kad bus atšauktas?

Sausio 13-oji praėjo: ar dar nepamiršote apie didvyrius? (34)

Sausio 13-oji jaunam žmogui, kuriam neteko patirti, pamatyti, išgyventi tų įvykių, o jei ir teko, tai, ko gero, jie liko gilioje atminties gūdumoje, suteikia tą tikrąją kovos dvasią, kuria gyveno kiekvienas tą naktį gynęs mūsų visų laisvę. Kilusios diskusijos dėl simbolių, kas įprasmina pergalę, ir liūdina, ir iš dalies džiugina. Liūdina, nes ne simbolyje, o pačiame jausme yra visa pagrindinė esmė. Džiugina, nes giname, vertiname ir saugome tai, kas yra tradiciška ir mums visiems vienodai svarbu.