Taigi, nuvažiavome į Kauno turgų ir radome ten „Volkswagen Passat“, kurio ir norėjo draugas. Apžiūrėjom – lyg ir nieko. Pavažiavom – galios mažoka, netraukia taip, kaip turėtų. Tada tas „pirikupas“ pasiūlė persėsti į tokį patį automobilį, tik vadinamą universalą, bandydamas įrodyti, kad „traukia“ taip pat. Tai pasiteisino, nusipirkom automobilį.

Tada nusprendėm su „pirikupu“ pašmaikštauti ir juokais paklausėm, kada reikės keisti variklį. Atsakymas buvo „rytoj“. Nusijuokėm. Nespėjom išvažiuoti iš turgaus, o jau pajautėm, kad traška priekinė granata. Sustojus degalinėje po varikliu pradėjo bėgti antifrizas. Parvažiavę namo ir atidarę kapotą antifrizo išsiplėtimo bakelyje radome daug tepalų. Po kurio laiko variklis pradėjo kaisti. Svarbiausia, kad po remonto, kad ir kiek „spaustum“, tokią ir rodo antifrizo temperatūrą, pavyzdžiui, „spaudi“ 120 km, temperatūra irgi siekia 120, kai turėtų rodyti 90 laipsnių.

Nusipirkome automobilį už 7000 litų (2000 eurų), remontui teko išleisti dar 4000 litų (1158 eurų).

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite pasidalinti savo mintimis ar patirtimi? Rašykite žemiau arba el.paštu pilieciai@delfi.lt: