Suprantu, automobiliai – ne nauji, be garantijos, žodžiu, „katė maiše“. Bet tam yra automobilių servisai, specialistai, kompiuterinė nešiojama diagnostika. Bet kuriam tos markės automobilių salone galima pasamdyt specialistą, sumokėti jam tuos 200 eurų ir bus rami galva, jei nėra pakankamai žinių pačiam apžiūrėti ir neturite išmanančių draugų.

Pačiam teko pirkti iš Gariūnų turgausToyota Avensis“ 2004 m., parvarytą iš Olandijos. Kaina buvo didesnė nei rinkos, bet po to ir surpatau kodėl.

Patikrinau ją, gavau reikalingą ataskaitą. Be to patikrinau ir kėbulą su lako storio matuokliu. Mašina nebuvo daužta nė vienoje vietoje. Po to, prieš pirkimą, nuvežiau pas tikrus specialistus, kurie gali kokybiškai ir nebrangiai sutvarkyti bet kokią „Toyotą“. Jie visapusiškai apžiūrėjo ją ir pateikė savo išvadas.

Prieš tai bendravau su pardavėju ir jis man papasakojo apie mašiną, kas joje yra, ko nėra, pliusus ir minusus. Viskas sutapo su meistrų išvadomis, tad, kaip supratau, nieko nebuvo slėpta. Mažus defektėlius sutvarkiau, tepalą su filtrais pasikeičiau ir ramu. Jau važinėju daugiau kaip 6 mėn., pravažiuota daugiau kaip 5 000 km. Nė vieno gedimo, nė viena lemputė neužsidegė, nei varva, nei laša, nei kriokia, nei dūmina. Gal dėl to, kad „Toyota“ – geras automobilis, o gal dėl to, kad viskas buvo patikrinta ir apžiūrėta.

Tikriname, tai ką perkame, mažiau klausome pardavėjų, o klausome specialistų. Aišku ne tų, kurie prie turgaus sėdi ir gauna už gerą žodelį į kišenę. Tada mažiau bus skundų ir nepasitenkinusių, gal ir tų žmonių sumažės, kurie siūlo pirkėjams šlamštą, nes jei yra paklausa, yra ir pasiūla.