Įlipus į autobuso vidų, atsisėdau prie merginos, tik prie lango. Tik tada supratau, kodėl nė vienas žmogus nesėdi prie lango toje pusėje, nes sėdynės šlapios, o ir nuo autobuso lubų, šonų bei langų tiesiog lyja, autobuso grindys šlapios nuo nenustojančio lietaus!

Aš atsiprašau už nemandagumą, bet ar tokios transporto priemonės turi važinėti Vilniaus – sostinės – gatvėmis?! Ką jau kalbėti apie patogumą, normalią autobuse esančią temperatūrą...

Suprantu, gal kiti galvoja: „Na, bet kai nelyja, juo galima važinėti, ir sėdynės nešlapios...“ Taip, sutinku, be artėjant lietingiems orams šalti ir šlapti autobuse, man tiesiog baisu ! Nežinau kur skųstis ir kam rašyti, kad ši problema būtų iškelta aukščiau, bet su žmonėmis taip negalima elgtis...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Situaciją, dėl kurios pasiskundė DELFI skaitytoja, pakomentavo UAB „Vilniaus viešasis transportas“ komunikacijos vadovė Rasa Norkienė. Pasak jos, vanduo autobuse susikaupė dėl įtrūkimo.

„Lietingą dieną autobuso salone atsiradęs vanduo įspėja, kad transporto priemonės korpuso apdailoje yra įtrūkimas. Salone vanduo dažniausiai pasirodo ne pažeidimo vietoje, o jau nutekėjęs korpusu tam tikrą atstumą. Visos transporto priemonės prieš išvažiuojant į maršrutą autobusų parke yra patikrinamos, tačiau aptikti tokį įtrūkimą iš anksto labai sudėtinga. Ieškant pažeidimo vietos ant autobuso specialiai pilamas vanduo, identifikuojama vieta ir, žinoma, korpuso apdaila taisoma. Tokie įtrūkimai gali atsirasti, pavyzdžiui, nuo smūgio ne naujam autobusui pravažiavus duobę kelyje“, – nurodė R. Norkienė.

Pasak bendrovės atstovės, skaitytojos minimas autobusas yra daugiau nei 15 metų senumo, pažeidimas buvo atsiradęs ant stogo apdailos ir greičiausiai prieš kelias dienas.

„Kol kritulių nebuvo, įtrūkimas nebuvo pastebėtas. Nors išvažiavęs iš parko autobusas buvo tikrintas, problema išaiškėjo tik per lietų. Deja, mes negalime užtikrinti, kad darbo dieną pradėjęs sutvarkytas ir patikrintas, tačiau ne naujas autobusas maršruto metu nepatirs panašios problemos. Jeigu keleiviai praneša vairuotojui apie tokius atvejus arba maršruto gale tikrindamas autobusą vairuotojas pamato gedimą, transporto priemonė būna atšaukiama ir pakeičiama kita“, – sakė ji.