Ar dirbantys viešajame transporte ką nors nutuokia apie šį dinozaurą? Kažkelintų (sovietinių) metų surūdijusią, dvokiančią, trumpą atgyveną – ikarus – kurioje žmonėms tenka važiuoti? Per tokius karščius!

Atsidaro tik 2 langeliai. Įlipus į šią kriošeną, iš karto užima kvapą nuo tvaiko ir karščio. Sustojęs šis ratuotas „grabas“ ima taip kratytis ir burgzti, kad ausis užgula. Galbūt padariau klaidą, pasirinkdama nepelningą – med. sesers (slaugytojos) – profesiją, nes negaliu turėti automobilio. Bet aš dirbu, sąžiningai moku mokesčius už kelionę. Pasakykit man, kodėl, pabaigusi pakankamai sunkią darbo dieną, namo turiu grįžti, bijodama dėl savo sveikatos?

Kodėl „Vilniaus transporto“ vadovai nebijo ir rizikuoja mano sveikata? Kodėl per tokius karščius jie man už mano pinigus suteikia ne normalias vežimo, bet inkvizicijos paslaugas?! Man – 57-eri metai, jau turiu sveikatos sutrikimų, kuriuos tik pablogina karštis. Kelionė iki namų trunka 30 min. Patikėkit, išlipus iš šito autobuso, kaitra lauke atrodo kaip gaiva!

Galvą paskausta, kraujospūdis pakyla, iki namų vos pareini žmogus ir nežinai, kaip atsigaivinti, kaip pataisyti savijautą. Praktiškai kasdien. Lai atsako man vadovai, kokią jie turi teisę iš manęs šitaip tyčiotis? Juk tai – ne atsitiktinis reiškinys, taip yra beveik pastoviai būtent su šiuo reisu.

Mano laiškas turėjo atrodyti kitaip: „pypt-pypt-pypt-pypt“... iki begalybės. Kaip sostinės gatvėmis dar gali dardėti tokie kankinimo agregatai? Esu tikra, kad po mano laišku pasirašytų kiekvienas keleivis! Ačiū, kad išklausėte. Jau pusvalandį aš namie, bet dar negaliu atsitokėti nuo šito pragaro.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Dėl skaitytojos skundo DELFI kreipėsi į UAB „Vilniaus viešasis transportas“ komunikacijos vadovę Rasą Norkienę. Ji DELFI nurodė, kad keleivės minimas autobusas Vilniuje sostinės gatvėmis važinėja nuo 2001-ųjų metų.

„Tuomet autobusų parkas jį įsigijo ne naują. Kondicionieriaus įrengimas šiame autobuse nebuvo numatytas technologiškai, o vėdinimui skirtos orlaidės ir liukas įrengti taip, kad keleiviai galėtų juos atidaryti arba reguliuoti patys. Jei vairuotojas pastebi, kad orlaidė neatsidaro ar keleiviai apie tai jį informuoja, autobusui grįžus į parką problema šalinama.

Eksploatuojant autobusą ilgą laiką nusidėvi variklis ir jo išmetimo sistema, tai sukelia vibraciją bei pašalinį garsą, kuriuos minėjo keleivė. „Vilniaus viešasis transportas“ yra numatęs ši autobusą pakeisti naujesniu dar šiemet. Atsiprašome keleivių už patiriamus nepatogumus. Šiuo metu skiriame ypatingą dėmesį transporto parko atnaujinimui“, – nurodoma komentare.