Mokinė: palaikykime ryšį su mokytojais

 (5)
Kiekvienas iš mūsų žino, kad mokytojo profesija nėra viena iš lengviausių, kokias galima pasirinkti. Tačiau būti geru mokiniu irgi reikia pasistengti.
© Shutterstock nuotr.

Tam, kad pamokos turėtų išliekamąją vertę, grįžtamąjį ryšį turime suteikti ir mes mokytojams, ir jie mums. Nors kad ir kaip bebūtų gaila, tačiau yra ir tokių mokytojų, kuriems darbas tėra darbas, nes už jį mokama alga.

Vis tik, manau, dauguma mokytojų eina į darbą su džiaugsmu - dirbdami jau ne vienerius metus mokykloje savęs nebeįsivaizduoja kitoje srityje ir mokiniams skiria daug laiko, stengiasi juos paruošti kaip įmanoma geriau.

Manau, labai svarbu palaikyti ryšį tarp mokytojo ir mokinio. Juk mokytojas - tai mūsų gyvenimo draugas, patarėjas. Ypatingą ryšį su mokytoju mes užmezgame jau pirmoje klasėje gal net to nežinodami, šis bendravimas išlieka visam gyvenimui, nes pirmoji mokytoja, auklėtoja vaiko gyvenime palieka didžiulę svarbią žymę.

Tad kurkime mokykloje gražią, draugišką ir nuoširdžią aplinką, kurioje praleistos dienos ilgai išliktų atminty.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI Pilietis prašo jūsų – pasidalinkite istorijomis apie jūsų mylimiausią, ar atvirkščiai – visai nepatikusį mokytoją. Kaip manote, ko trūksta šiuolaikiniams mokytojams? Ar mokyklose vis dar yra atsidavusių pedagogų, kurie itin stengiasi dėl vaikų? O gal kitokių ir nebuvote sutikę? Laukiame jūsų minčių komentaruose arba el.paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Mokytojas“.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Vox Populi

Suomijos mokykloje apsilankiusios mokytojos pamatė, ko reikia Lietuvai: kai kurie daiktai sukėlė ir pavydą (175)

Pastaruoju metu viešoje erdvėje daug kalbama apie švietimo kaitą. Nuomonės pačios įvairiausios, bet atsakingų požiūrių ir kaitos krypčių įvardyti nedrįstama. Visiems aišku, kad keisti reikia, bet ką ir kaip? Marjo Kylonen, Helsinkio pradinio ugdymo kuratorė, uždavė prasmingą klausimą: „Ar eitumėte pas stomatologą, kuris naudoja praeito amžiaus įrankius?“

Nufilmuota patirtis kelyje: įpykęs vairuotojas nusprendė man atkeršyti? (122)

Į DELFI kreipėsi pasipiktinęs skaitytojas Miroslavas, nusistebėjęs kito vairuotojo elgesiu kelyje. Vairuotojas pasakoja, kad užsitraukė pastarojo nemalonę, kai neva neleido persirikiuoti kitam automobiliui. Pateikiame skaitytojo atsiųstą vaizdo įrašą ir pasakojimą, kviečiame jus įvertinti situaciją bei dalintis savo patirtimi kelyje el. paštu pilieciai@delfi.lt.

Grįžti į Lietuvą emigrantui trukdo 3 klausimai: valstybė daro viską, kad neparvyktume (179)

Norėčiau paklausti premjero ir kitų mūsų valstybės politikų, kodėl kasdien yra kalbama kaip emigrantai grįš į Lietuvą, bet iš tikrųjų daroma viskas, kad jie būtų paversti „blogiečiais“? Jau nebe pirmus metus kasdien skaitau, kaip daug bus padaryta pritraukiant žmones grįžti – tokie pažadai prisidėjo ir prie valstiečių išrinkimo. Bet viskas daroma atvirkščiai: ne tik nesudarytos padorios sąlygos grįžti, bet nuolat priimami sprendimai, užkertantys visus įmanomus kelius į tėvynę.

Buvusi dailės mokytoja sugėdino lietuvių kalbos mokančią kolegę (114)

Gerbiama Lietuvių kalbos mokytoja, parašiusi, kad dailės pamokos yra mažiau svarbios nei lietuvių kalbos, man priimtinas Jūsų noras nedaugiažodžiauti, todėl iš karto einu prie esmės. Na, pažiūrėkime į Tamstos argumentus iš kitos pusės.

Renginyje pasibaisėjo mokytojų elgesiu: A. Tapinas buvo teisus (278)

Perskaičiau Andriaus Tapino straipsnį, šįkart jis man labai artima tema – apie mokytojus, „Kokie šventi mokytojai, kokie baisūs tėvai, kokie baisūs vaikai“. Kad ir kaip nesmagu bebūtų, teko viduje pritarti jo pastebėjimams. Greičiausiai tas pritarimas ir būtų likęs tik viduje, jei nebūčiau paskaičiusi „nuskriaustųjų ir įžeistųjų“ mokytojų komentarų, kur piktinamasi, kad Andrius Tapinas nepabuvęs mokytojams skirtuose seminaruose drįsta juos taip šmeižti.