Situacija automobilių rinkoje labai paprasta – vadinami perpardavėjai uždirba iš žmonių apgaudinėjimo, ypač tenka nusivilti žmonėms, kurie naudotam automobiliui nepagailėjo maksimalios rinkos kainos ir buvo apgauti.
© DELFI (R. Achmedovo nuotr.)

Perkant automobilį žemesne rinkos kaina nereikia tikėtis gero automobilio ir tiek. Pavyzdys labai paprastas – šalies, iš kurios buvo pargabentas automobilis, savininkas jo atsikratė todėl, kad sugedus jo automobiliui ir nuvažiavus į specializuotą servisą, paskaičiavus remonto išlaidas, jos viršijo pusės automobilio ar netgi pačio automobilio kainą.

Tokio automobilio vietiniam pirkėjui jis net neparduotų, nes pats turėtų didelių nemalonumų. Labai geros techninės būklės automobilis yra parduodamas toje pačioje šalyje už atitinkamą kainą, kurios joks pirkėjas iš Lietuvos negalėtų pasiūlyti, todėl kad ji labai pranoktų Lietuvos rinkos kainą.Toks automobilis turėtų tikrą serviso istoriją, būtų suteikiama visa informacija pirkėjui ir netgi duodama garantija.

Į Lietuvą įvežamiems automobiliams yra atsukta rida ir tai pardavėjai daro drąsiai, nes už tai niekas nebaudžia, padirbinėjami aptarnavimo žinynai (tiek variklio, tiek elektronikos, tiek pavarų dėžės), rimti gedimai yra tik laikinai suremontuojami, nes kitaip labai išaugtų automobilio kaina ir jo paprasčiausiai niekas nepirktų.

Dauguma perpardavėjų, net pasiteiravus apie automobilio būklę, meluoja, pavyzdžiui, neva automobilio savininkas vienas, senelis ar močiutė, gimę 1939 metais, nors tai dažniausiai būna galingi ir brangūs automobiliai. Dauguma net nesiruošia automobilio tikrinti rimtame autoservise, nes neturi laiko ar, jų nuomone, net per daug gali „prisikabinti“ prie automobilio. Situacija labai paprasta: kiekviena prekė turi savo klientą, vieni perka akimis, kiti – ausimis, daugiau nepasidomi apie automobilį, patiki pardavėju ir dažniausiai smarkiai nukenčia.

Perkant automobilį rekomenduočiau netikėti pardavėjų kalbomis, nepagailėti pinigų ir nuvežti rimtai patikrai. Patikra kainuoja nuo 30 iki 300 eurų. Apynaujiai ir brangūs automobiliai tikrinami tik specializuotame autoservise. Viskas labai paprasta – jau bent 5000 eurų kainuojantį galima vežti į apžiūrą, geriau išmesti 100-300 eurų, negu nusipirkti „pilną ligų maišą“ už 5000 eurų. O ką jau šnekėti apie automobilius, kurie brangesni keletą kartų... Be to, tokių automobilių dalys kainuoja labai brangiai, remonto išlaidos siekia kelis tūkstančius eurų. O jei kalbant apie senus ir nebrangius automobilius nuo 1000 iki 3000 eurų, paprasta patikra kainuoja iki 30 eurų. Galima tokių automobilių kad ir 10 patikrinti, kad nenusipirktum rimtos bėdos ir nebūtum apgautas.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite pasidalinti savo mintimis ar patirtimi? Rašykite žemiau arba el.paštu pilieciai@delfi.lt:

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Nori sugriauti mitus: ekonomiškai tobulėjame žvėriškais tempais (167)

„Kai esi miręs, nežinai, kad tu miręs. Tik kitiems sunku. Lygiai taip pat yra, kai esi...

Kauno pokyčiai: net latviai ar estai klausia, kas čia vyksta (343)

Rašau kaip Kauno pilietis, kuris didžiuojasi vykstančiomis pertvarkomis mieste. Beveik neabejoju,...

Patarimai nuo ko pradėti verslą: labai svarbus aplinkinių palaikymas (67)

Matyti ir girdėti nusivylusiųjų gimtąja šalimi veidus Lietuvoje tapo taip įprasta, jog...

Ištekėjau už klasės gražuolio – po 20 metų sutiktas „moksliukas“ sukėlė nostalgiją (103)

DELFI Gyvenimo straipsnis, kuriame aiškinamos priežastys, kodėl sunku pamiršti pirmąją meilę ,...

Žmonių nuomonė pašiurpino: nesuprantu, kaip galima palaikyti eutanaziją (105)

Neseniai skaičiau apie moterį, kuri papuolė į Antakalnio ligoninę ir jos pakraupimą...

Top naujienos

Plikai nusikirpusi K. Dūdaitė: aš noriu tokių pačių užduočių kaip vaikinai (127)

„Gyvename neramiais lakais. Manau, kad kariuomenei reikia žmonių, kurie turėtų smegenų ir noro...

Individualių statybininkų įkainiai priartėjo prie įmonių tarifų

Būsto rinkos aktyvumas didina statybininkų darbo įkainius. Nors individualiai dirbantys meistrai...

A. Čekuolio receptas ilgam ir energingam gyvenimui (123)

Palikęs televiziją, žurnalistas, rašytojas Algimantas Čekuolis toliau rašo knygas ir beria...

Lietuvių profesionalai užsienyje: norime ir galime prisidėti prie Lietuvos klestėjimo (5)

Po pasaulį išsibarsčiusiems lietuviams Lietuva jau seniai ne tik vasaros atostogų ar Kalėdinių...

Ekonomikos žvaigždė: rusų oligarchai į užsienį išvežė pusę šalies turto (265)

Turtingi rusai ofšoruose laiko tiek pat turto, kiek visi Rusijos gyventojai turi šalies viduje kartu...

Gyvai / Priešpaskutinis rinktinės testas: Lietuva – Islandija tiesioginė vaizdo transliacija (94)

Lietuvos krepšinio rinktinės pasirengimas Europos krepšinio čempionatui artėja prie pabaigos....

50-metį švenčiantis A. Mamontovas: turiu prastą skonį drabužiams, todėl visada atrodau jaunai pasveikino ir D. Grybauskaitė (19)

Trečiadienį, rugpjūčio 23 dieną Andrius Mamontovas švenčia 50-metį. Jubiliejaus proga...

Vargu ar atspėsite, kiek juodųjų skylių yra mūsų galaktikoje (11)

Skaičiuodami pagal tai, kiek žvaigždžių yra mūsų galaktikoje, ir kurios žvaigždės virsta...

Jemene gyvybes šienauja ne tik pilietinis karas, bet ir sunkiai valdoma cholera (3)

Nors jau seniai atrasti būdai, kaip užkirsti kelią choleros infekcijai, Jemene ji plinta, nes tam...

Kuriose viešosiose ligoninėse gali kilti kainos (22)

Netrukus prasidėsianti Seimo plenarinių posėdžių rudens sesija gali atnešti naujovių viešose...